اسکرچر گربه کد 1994

۴۱۰,۰۰۰ 

آخرین بروزرسانی قیمت: ۳ روز پیش

  • گونه حیوان : گربه
شناسه محصول: نامعلوم دسته: برچسب:

توضیحات

معرفی

گربه‌ها و به‌طورکلی حیوانات دارای ناخن‌هایی تیز و برنده هستند که اگر در طبیعت باشند مشکلی پیش نمی‌آید اما مشکل زمانی شروع می‌شود که آن‌ها را به عنوان حیوان خانگی به خانه‌تان بیاورید. در این شرایط داشتن ناخن و تخریب همه‌ی وسایل خانه مهم خواهد شد.
حیواناتی مانند سگ‌ها و گربه‌های خانگی اگرچه ناخن‌هایشان مدام کوتاه می‌شود اما بازهم توانایی تخریب، زخمی کردن و پاره کردن وسایل و حتی پوست شما را خواهند داشت.ناخن کشیدن بر سطوح از چند جنبه برای گربه ها حیاتی است. در وهله اول برای گربه های آزاد زی که بخشی از کارهای روزانه آنها تعیین محدوده قلمرو است؛ این کار یک نوع علامت گذاری می باشد که از دو طریق انجام می‌شود:

غدد تولید کننده فرومون زیر انگشتان که در حین ناخن کشیدن اثرات خود را بر سطوح باقی می گذارند. این فرومون ها قابل شناسایی توسط سایر گربه ها خواهند بود
اثرات بصری که خراشیدن سطوح ایجاد می کند. سطح خراشیده به عنوان یک علامت برای گربه ها محسوب می‌شود که محدوده قلمروی خود را با این علامت مشخص می کنند.
اما جدا از بحث علامت گذاری، گربه ها زمانی که رشد ناخن هایشان به حدی میرسد که احساس می کنند نیاز به کوتاه شدن دارد این کار را بر روی سطوح سخت به طور مکرر تکرار می کنند تا با این کار به کوتاه کردن سر ناخن های خود بپردازند و از بلند شدن بیش از حد ناخن ها جلوگیری کنند.

حال که گربه های خانگی در محیط زندگی ما محصور شده اند اسکرچ کردن چالشی شده است که برای بسیاری از سرپرستان گربه های خانگی نامطلوب است زیرا گربه های خانگی از مبل، فرش و سایر سطوح عمودی و افقی که قابل ناخن کشیدن باشند به جای تنه درختان استفاده می کنند و ماحصل تلاش آنها برای انجام این کار غریزی مبل‌های نخ کش شده و فرش های مندرس و نخ نما خواهد بود.
به همین دلیل توصیه می‌شود برای گربه خود اسکرچر تهیه کنید. با این کار علاوه براینکه به او اجازه می دهید یکی از نیاز های غریزی خود را پاسخگو باشد، مبلمان و فرش خود را از خطر تخریب در امان نگه می دارید.


مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰.۵x40.5x52.5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰۰ گرم
  • جنس
    پارچه و کنف
  • گونه حیوان
    گربه
  • کشور سازنده
    ایران
  • سایر توضیحات
    اسکرچر گربه با بهترین کیفیت و پارچه نرم و لطیف پولیشی و قابل شستشو جنس کف و بالای اسکرچر ام دی اف روکشدار که با پارچه پولیشی برای زیبایی و راحتی بیشتر استفاده شده دارای کت نیپ برای علاقه بیشتر گربه به اسکرچر استفاده شده از متریال درجه یک کنف استفاده شده در اسکرچر به زیبایی قسمت هایی از پایه های این محصول را پوشانده است و از مرغوبترین نوع کنف است. این محصول مدولار بوده و به صورت قطعات مجزا طراحی شده و براحتی قابل مونتاژ است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Support

سوالات و پشتیبانی

تماس با ما