بازی/ Drive Ahead! Sports؛ بهترین بازیکن زمین شوید

Drive Ahead! Sports بازی محبوب و پرطرفدار در سبک بازی‌های ورزشی تحت عنوان “فوتبال موتوری” از استودیو بازیسازی Dodreams Ltd است که به‌صورت رایگان عرضه و تا به امروز بیش از ۱۰ میلیون بار توسط کاربران سراسر جهان دریافت شده‌است. با نصب بازی Drive Ahead! Sports مسابقه فوتبال با حضور ماشین‌ها و موتورسیکلت‌ها را تجربه می کنید! اینجا باید نهایت تلاش خود را بکنید تا به بهترین بازیکن زمین تبدیل شوید و برای طرفداران‌تان دست تکان دهید! با موتور یا ماشین‌تان قدم در زمین بازی بگذارید و تیم حریف را شکست دهید! همانطور که از تصاویر و تریلر بازی مشخص است شما در صفحه‌ای دو بعدی بر ماشین و یا موتور خود سوار می‌شوید و باید به انجام فوتبال بپردازید و هر چقدر که بیشتر گل بزنید، امتیازتان افزایش می‌یابد و برنده میدان می‌شوید! بازی Drive Ahead! Sports شامل حالت های مختلفی است که قادرید از میان انها به دلخواه یکی را انتخاب کنید؛ به عنوان مثال با یک حالت از بازی امکان مشغول شدن به صورت دو نفره با یک گوشی و یا تبلت وجود دارد! اگر به دنبال یک بازی خاص هستید Drive Ahead! Sports را امتحان کنید!

بازی Drive Ahead! Sports هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز ۴.۳ از ۵.۰ است. از ویژگی های بازی Drive Ahead! Sports می توان به مواردی چون امکان بازی دو نفره در یک گوشی یا تبلت؛ دارای حالت یک نفره با امکان انتخاب موتور سیکلت یا ماشین های غول پیکر؛ امکان ارتقای ماشین یا موتور سیکلت خود؛ امکان به اشتراک گذاشتن بهترین لحظات خود در بازی با دیگران؛ دارای مراحلی جالب و ۵ ماشین و موتور مختلف برای انتخاب با امکان ارتقا؛ امکان بردن ماشین های جدید به عنوان جایزه؛ دارای گرافیک زیبای به سبک چارخانه ای؛ دارای ۷ زمین مختلف فوتبال برای بازی و به طور کلی گیم پلی اعتیاداورش اشاره کرد!

توی قسمت نظرات برامون بنویسید این عنوان براتون جالب بوده یا نه؟ قبلا هم بازیش کردید یا می‌خواید الان خودتون رو به چالش بکشید و یک بازی تازه رو امتحان کنید.

نسخه اندروید مورد نیاز: ۴.۴ و بالاتر
حجم: ۷۵ مگابایت

لینک دانلود برای اندروید و آی او اس

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *