پاورتل/ در سال ۲۰۱۸ بود که مایکروسافت برای نخستین بار از Clarity پرده برداشت، یک سرویس آنالیتیکس جدید که به شما کمک کند انبوهی از اطلاعات مختلف راجع به مشتریان وبسایت خود به دست آورید.
Microsoft Clarity به شما کمک میکند که نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی کند و قادر به افزایش انگیجمنت و همینطور نرخ تبدیل در سایتتان باشید. این ابزار آنالیتیکس حتی اجازه میدهد که نشست کاربران را به صورت کامل مشاهده کرده و متوجه شوید او چطور از وبسایت استفاده میکند. حالا بعد از دو سال، مایکروسافت اعلام کرده که این ابزار در دسترس است و بنابراین مروری کوتاه روی قابلیتهای آن خواهیم داشت.
هیتمپها (Heatmaps):
-
بوش و لاستیک چراغ خطر عقب موتور سیکلت مدل H125 بسته ۴ عددی
اطلاعات بیشتر -
میز تلویزیون مدل CM4465
خرید محصول -
شارژر همراه شیائومی مدل Mi Power Bank 3 Pro ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت
خرید محصول -
جارو شارژی بوش مدل BCS611P4A
۹,۰۵۰,۰۰۰ ﷼ انتخاب گزینهها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند -
گوشواره چراغ جلو موتور سیکلت پی اس آر مدل psr مجموعه دو عددی
اطلاعات بیشتر -
کاغذ دیواری مدل بتا کد ۱۱۷۸
خرید محصول -
کرم چند منظوره کلیون مدل Multipurpose Cream حجم ۳۰۰ میلی لیتر
inf ﷼ خرید محصول -
گردنبند طبی کامارو کد magnet19
خرید محصول
هیتمپها راهی بصری برای بررسی تعاملات شمار زیادی از کاربران هستند و در دو فرم در دسترس قرار میگیرند: کلیکمپها و اسکرولمپها. در هر دو حالت، انبوهی از اطلاعات راجع به فعالیتهای کاربران به دست میآید و نتایج در قالب گزارشهایی بسیار ساده و قابل فهم ارائه میشوند. کلیکمپها به شما میگویند که کدام محتوای روی صفحه بیشترین اهمیت را برای کاربران دارند و اسکرولمپها نشان میدهند که آیا کاربران در حال مشاهده آنچه مهم است هستند یا خیر. این قابلیت قرار است کاربران را براساس رفتارها و ترندها کیفیتسنجی کند و ارائه اطلاعات موثر به سهام داران و همینطور مدیرانی که باید تصمیمات کلان بگیرند را آسان میکند.
بازپخش نشست (Session Playback):
هرکسی نسبت به چگونگی استفاده مردم از وبسایتها نظر خودش را دارد، اما Clarity ابزار لازم را در اختیارتان میگذارد تا قادر به مشاهده اتفاقات درون سایت باشید و تصمیماتی مبتنی بر داده بگیرید. این ابزار یک مکانیزم فیلترگذاری دارد که به شما اجازه میدهد الگوهای رفتاری مردم در هر نشست را دنبال کنید و اطلاعاتی راجع به حوزههای مختلف مانند «کلیکهای مداوم»، «کلیکهای بینتیجه» و «اسکرول کردن افراطی» به دست آورید.
داشبورد اطلاعات (Insights Dashboard):
ابزار آنالیتیکس Clarity یک داشبورد نیز دارد که تمام معیارهای اساسی را به نمایش در میآورد تا درکی کلی از وضعیت ترافیک در سایت به دست آید. با یک نگاه میتوان دید که چه تعداد از کاربران در حال کلیک روی لینکهای ناموجود هستند یا اینکه چند نفر به امید مشاهده محتوایی که وجود ندارد،صفحه را بالا و پایین کردهاند. علاوه بر این میتوان چیزهایی مانند ارورهای جاوا اسکریپت در سمت مشتریان را مشاهده کرد یا دید که کاربران به صورت میانگین چه مدت زمانی را صرف بازدید از سایت میکنند.