یک روز پس از اینکه «شریل سندبرگ» اعلام کرد که در اواخر سال جاری میلادی از متا کنار خواهد رفت، حالا این شرکت یکی دیگر از مدیران ارشد خود را به دلیل سازماندهی مجدد بخش هوش مصنوعی خود از دست میدهد.
طبق گزارشهای منتشر شده، «جروم پزنتی»، معاون بخش هوش مصنوعی متا به دلیل تغییر ساختار داخلی این شرکت، قصد دارد از سمت خود کنارهگیری کند.
همزمان با خبر کنارهگیری سندبرگ، اعلام شده بود که «مارک زاکربرگ»، به دنبال تغییر ساختار نقشهای موجود در شرکت است و حالا گفته میشود متا مانند گوگل و مایکروسافت، به دنبال این است که اطمینان پیدا کند تا فرآیندهای یادگیری ماشین و هوش مصنوعی به طور گسترده در سراسر شرکت مورد استفاده قرار میگیرد و فقط در واحدهای تحقیقاتی آن در دسترس نباشند.
-
لباس خواب زنانه کد T-901-10
۱۰۳,۹۰۰ ﷼ انتخاب گزینهها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند -
لاستیک موجگیر ایران مانرو کد ۵۴۱ مناسب برای پراید بسته دو عددی
اطلاعات بیشتر -
توییتر خودرو مدل FA-4602T
خرید محصول -
برس چوبی بزرگ حرفه ای دندانه چوبی و فلزی دلگان مدل W01-1400001 بسته ۲ عددی
inf ﷼ خرید محصول -
کفش دخترانه مدل ۴۵۶
خرید محصول -
دزدگیر خودرو استیل میت مدل GRH/RX1000 -R4
اطلاعات بیشتر -
لاک ناخن ورتوسا کد ۱۳ مجموعه ۵ عددی
خرید محصول -
شیشه شکن سفری کد cmpsagak55
خرید محصول
تغییر ساختار بخش هوش مصنوعی متا
در حال حاضر، متا برای موارد مختلفی از جمله سفارشهای فیسبوک و اینستاگرام تا هدست واقعیت مجازی Oculus مورد استفاده قرار میگیرد. «اندرو باسورث»، مدیر ارشد فناوری این شرکت در پست جدیدی که سازماندهی مجدد متا را اعلام میکند، گفت که این تغییر به منظور استفاده از جدیدترین فناوری هوش مصنوعی در سراسر شرکت اعمال شده است.
همچنین تیم تحقیقاتی هوش مصنوعی این شرکت، به رهبری «یان لیکان»، دانشمند ارشد هوش مصنوعی و یکی از پیشگامان اولیه در این زمینه، به Reality Labs منتقل میشود تا در بخش واقعیت مجازی/افزوده منابع بیشتری در دسترس بیش از ۱۷ هزار کارمند قرار بگیرد.
هوش مصنوعی در سختافزار آینده این شرکت که چشمانداز آنها از متاورس را تعریف میکند، نقش مهمی خواهد داشت و همچنین در کوتاه، باعث رقابت بهتر شبکههای اجتماعی آن با تیکتاک میشود.
باسورث در این پست مینویسد: «با ساختار تیمی جدید، ما هیجانزده هستیم تا کارهایی که هوش مصنوعی میتواند انجام دهد را افزایش دهیم و از آن برای ایجاد ویژگیها و محصولات جدیدی برای میلیاردها کاربر خود استفاده کنیم.»