اسپاتیفای اعلام کرد که در اقدامی برای گسترش فعالیتهای خود، رفتارشناسی مخاطب و جذب تبلیغات بیشتر، دو شرکت بزرگ در زمینه فناوری تبلیغات پادکست یعنی Chartable و Podsights را خریداری میکند. هر دو شرکت ابزارهای محبوبی را برای برندها و آژانسها ارائه میکنند تا اثربخشی تبلیغات پادکست خود را بهتر درک کنند.
موارد استفاده خریدهای جدید اسپاتیفای
سرویس پخش موسیقی بسیار محبوب در وبلاگ خود ضمن اعلام این خریدها، نحوه رشد پلتفرم تبلیغاتی خود را نیز توضیح داد. طبق توضیحات ارائه شده، تبلیغکنندگان اسپاتیفای با Podsights میتوانند اطلاعات دقیقتری در مورد اینکه چه کاربرانی روی تبلیغ آنها کلیک کردهاند و پس از آن چه فعالیتهایی انجام شده را کسب کنند. با این وجود آنها متوجه خواهند شد که کدام کاربران محصول نهایی را خریداری کردهاند.
-
آویز ساعت طلا ۱۸ عیار رزا مدل WTC68
inf ﷼ خرید محصول -
باتری موبایل مدل HB494590ebc با ظرفیت ۳۰۰۰میلی آمپر ساعت مناسب برای گوشی موبایل هوآوی honor7
خرید محصول -
اسپیکر بلوتوثی قابل حمل مدل A005 کد ۲۰۲۱
اطلاعات بیشتر -
کفش پیاده روی مدل 962Z
۲۷۵,۰۰۰ ﷼ انتخاب گزینهها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند -
شلوار مردانه اکزاترس مدل I029001031460001-031
خرید محصول -
گیفت کارت ۱,۲۵۰,۰۰۰ اعتباری مدل GTA V 1250 PC گریت شارک
خرید محصول -
اسپری خوشبو کننده بدن مردانه بیول مدل COUNT ON ME حجم ۱۵۰ میلی لیتر
inf ﷼ خرید محصول -
هدفون آی کلیور مدل HS01
۵۵۰,۰۰۰ ﷼ انتخاب گزینهها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند
در این پست وبلاگ آمده است: «Podsights به عنوان بخشی از اسپاتیفای، میتواند از فناوری و هوشمندی این پلتفرم برای ارائه ارزیابی دقیقتر و شواهدی کاربردیتر برای تبلیغکنندگان پادکست سراسر جهان استفاده کند.»
از سویی دیگر، به نظر میرسد خرید Chartable بیشتر روی تبلیغات برای خود پادکستها تمرکز دارد. دو ابزار تبلیغاتی این شرکت یعنی SmartLinks و SmartPromos اکنون در دسترس اسپاتیفای قرار دارند. SmartPromos به تولیدکنندگان پادکستها این امکان را میدهد تا متوجه شوند کدام تبلیغات بیشتر منجر به دانلود شده و به طور کلی موفقیت کمپینهای تبلیغاتی خود را در نظر بگیرند.
از SmartLinks نیز به عنوان URL های قابل اشتراک گذاری و ردیابی یاد شده است که به طور خودکار مخاطبان را به پادکستهای مورد نظر خود هدایت میکند. این ابزار نیز به تولیدکنندگان اجازه میدهد میزان کلیکها و دانلود تبلیغات خود را اندازهگیری کنند.
اسپاتیفای که هم اکنون برترین پلتفرم پخش موسیقی در جهان محسوب میشود، در چند وقت گذشته توجه زیادی به بخش پادکستهای خود داشته است. این شرکت اخیرا سیستم امتیازدهی پادکست را به پلتفرم خود اضافه کرده بود و همچنین پلتفرم تولید و توزیع کتابهای صوتی Findaway را نیز خریداری کرده بود.