پاورتل/ رئیس اینستاگرام توضیح داد که الگوریتمهای نمایش پست و آی جی تی وی چطور تعیین میکنند که شما چه چیزی را ببینید.
به گزارش ورج، آدام ماسری رئیس اینستاگرام، در مورد چگونگی تصمیم گیری یک شبکه اجتماعی درباره آنچه در یک پست جدید منتشر شده، توضیحاتی را ارائه داد. به نظر میرسد که این توضیح حداقل تا حدی برای مقابله با شایعاتی ارائه شده است که میگوید اینستاگرام برخی از پستها را به عمد پنهان میکند یا آنها رد میکند، که اینستاگرام میگوید این مورد “دقیقا” درست نیست.
البته پاسخ کوتاه به نحوه کار اینستاگرام، این است که پیچیده است. به گفته ماسری، اینستاگرام از هزاران سیگنال برای تعیین آنچه در محتوای خود میبینید استفاده میکند و فقط یک الگوریتم وجود ندارد که تصمیم بگیرد چه چیزی برای شما نمایش داده شود.
رئیس اینستاگرام اظهار داشت: البته این شرکت همچنین متعهد به توضیح بهتر دلیل پایین آمدن محتوا و نحوه ارسال سرویس است. یکی از افشاگریهای شگفت آور این است که بیشتر فالوورهای اینستاگرام، به هر حال پستهای شما را نمیبینند، زیرا بیشتر افراد، به کمتر از نیمی از پستهای جدید خود نگاه میکنند.
-
توپ فوتسال مولتن مدل ۴۸۰۰ مدل GKI 2045
خرید محصول -
اسپیکر بلوتوثی قابل حمل کیمیسو مدل KM2181
خرید محصول -
کانتورینگ میبلین مدل SUPER STAY شماره ۲۲۰
خرید محصول -
ست ۴ تکه پسرانه میو دینو مدل ۲۱۴۱۱۸۸-۵۸
خرید محصول -
ست سویشرت و شلوار نوزادی پسرانه پیانو مدل ۱۰۰۹۰۰۹۹۰۱۷۴۱-۱۵
خرید محصول -
جاسوییچی طرح قلب مدل۰۰۱
خرید محصول -
کاور اسپریگ مدل SP-360 مناسب برای ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Watch 4 44mm به همراه محافظ صفحه نمایش
۱۵۲,۴۰۰ ﷼ انتخاب گزینهها -
ساعت هوشمند مدل W98 PLUS
خرید محصول
شناخت الگوریتم اینستاگرام
این نکته خوب است که نحوه کارکرد اینستاگرام و تأثیر آن بر تجربیاتی که مردم در سراسر برنامه دارند، بیشتر روشن شود. ماسری توضیح داد که اینستاگرام از الگوریتمها، طبقه بندیها و فرآیندهای متنوعی استفاده میکند که هرکدام هدف خاص خود را دارند، تا تعیین کند چه چیزی را به شما نشان دهد. وی سپس معیارهای استفاده شده توسط اینستاگرام را برای نمایش خبرمایه توضیح داد. در اینجا مهمترین سیگنالها تقریباً به ترتیب اهمیت را میبینید.
اطلاعات مربوط به پست (Information about the post)
اطلاعات مربوط به شخصی که پست کرده است (Information about the person who posted)
فعالیت شما (Your activity)
سابقه تعامل شما با کسی (Your history of interacting with someone)