اینستاگرام امکان ثبت برچسب برای محصولات برندها را روی تصاویر و ویدئوها برای همهی کاربران ایالات متحده فعال کرد.
همهی کاربران اینستاگرام در ایالات متحده از امروز میتوانند برچسب محصولات برندهای مختلف را در پستهای خود ثبت کنند. این قابلیت قبلا فقط برای حسابهای سازنده یا تجاری دردسترس بود و طی چند ماه آینده برای عموم کاربران ارائه خواهد شد.
به گزارش GSMArena، اینستاگرام در چندسال گذشته بهتدریج بهسمت فروش مستقیم محصولات از داخل پلتفرم خود پیش رفته است و جدیدترین بهروزرسانی این شبکهی اجتماعی نیز در راستای همین هدف ارائه شده است. با این بهروزرسانی، کاربران راحتتر میتوانند محصولاتی که در تصاویر، پستهای ویدئویی و استوریهای اینستاگرام ارائه شدهاند را شناسایی کنند. این شبکهی اجتماعی قصد دارد درنهایت بخش Reels را هم به این ترکیب اضافه کند.
برای برچسبگذاری یک محصول ابتدا باید برند کالا را تگ کنید. پس از ایجاد پست و انجام تنظیمات لازم، یک برند را با استفاده از گزینهی «تگ کردن افراد» برچسبگذاری کنید. سپس باید «تگ محصول» را مشاهده کنید. از این قسمت روی محصولی که در تصویر خود مشاهده میکنید ضربه زده و محصول موردنظر را از فهرست اقلام برند انتخاب کنید. دیگران میتوانند روی یک محصول ضربه زده و آن را ازطریق پیوند قابلردیابی یا بهطور مستقیم از برنامه، خریداری کنند. اینستاگرام درحال آزمایش یک برنامهی کسب درآمد از فروش با برخی سازندگان منتخب است.
-
جوراب ساق کوتاه پسرانه مارول مدل مردعنکبوتی مجموعه ۷ عددی
۳,۵۰۰,۰۰۰ ﷼ خرید محصول -
هندزفری بلوتوثی مدل AirPods Pro 2nd 2023 Generation MQD83CHAA
۷۲۰,۰۰۰ ﷼ انتخاب گزینهها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند -
نیم بوت پسرانه لوپیلو مدل DOT
خرید محصول -
تیغه برف پاککن رویال اسپرت مدل FLAT PRO مناسب برای پژو پارس بسته ۲ عددی
اطلاعات بیشتر -
کرم آبرسان مو کامان مدل Collagen Hair Water حجم ۴۰۰ میلی لیتر
۱,۳۶۹,۰۰۰,۸۲۲,۲۹۹,۰۹۴,۷۰۸,۸۹۱,۵۶۳,۲۱۸,۶۴۲,۷۹۱,۳۰۱,۱۲۰ ﷼ خرید محصول -
هندزفری بلوتوثی مدل Airpod Pro 2 New Gen
۳۲۱,۴۵۰ ﷼ انتخاب گزینهها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند -
بند فلزی مدل Link Bracelet مناسب برای اپل واچ ۳۸ میلی متری
خرید محصول -
فیلتر روغن خودرو آرو مدل ۵۰۷۴۳-VAF مناسب برای سوزوکی ویتارا
اطلاعات بیشتر
کسبوکارها میتوانند برچسبگذاری محصولات خود را مشاهده کرده و انتخاب کنند که آیا برچسبها در برگهی برچسبگذاری شده نمایان شوند یا خیر. علاوهبراین شاید یک کسبوکار تصمیم بگیرد برچسبها را برای محصولات خود غیرفعال کند.