اینستاگرام امکان ثبت برچسب برای محصولات برندها را روی تصاویر و ویدئوها برای همهی کاربران ایالات متحده فعال کرد.
همهی کاربران اینستاگرام در ایالات متحده از امروز میتوانند برچسب محصولات برندهای مختلف را در پستهای خود ثبت کنند. این قابلیت قبلا فقط برای حسابهای سازنده یا تجاری دردسترس بود و طی چند ماه آینده برای عموم کاربران ارائه خواهد شد.
به گزارش GSMArena، اینستاگرام در چندسال گذشته بهتدریج بهسمت فروش مستقیم محصولات از داخل پلتفرم خود پیش رفته است و جدیدترین بهروزرسانی این شبکهی اجتماعی نیز در راستای همین هدف ارائه شده است. با این بهروزرسانی، کاربران راحتتر میتوانند محصولاتی که در تصاویر، پستهای ویدئویی و استوریهای اینستاگرام ارائه شدهاند را شناسایی کنند. این شبکهی اجتماعی قصد دارد درنهایت بخش Reels را هم به این ترکیب اضافه کند.
برای برچسبگذاری یک محصول ابتدا باید برند کالا را تگ کنید. پس از ایجاد پست و انجام تنظیمات لازم، یک برند را با استفاده از گزینهی «تگ کردن افراد» برچسبگذاری کنید. سپس باید «تگ محصول» را مشاهده کنید. از این قسمت روی محصولی که در تصویر خود مشاهده میکنید ضربه زده و محصول موردنظر را از فهرست اقلام برند انتخاب کنید. دیگران میتوانند روی یک محصول ضربه زده و آن را ازطریق پیوند قابلردیابی یا بهطور مستقیم از برنامه، خریداری کنند. اینستاگرام درحال آزمایش یک برنامهی کسب درآمد از فروش با برخی سازندگان منتخب است.
-
باتری موبایل مدل EB-BJ805ABE ظرفیت ۳۵۰۰ میلی آمپرساعت مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A6 Plus
خرید محصول -
تیشرت آستین کوتاه مردانه اسپیور مدل 2M01-9
خرید محصول -
شارژر همراه مایپو مدل Power Cube 5000l ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپرساعت
خرید محصول -
پاپیون مردانه ال سی وایکیکی مدل 8W8927Z8-NEWBLACK
خرید محصول -
تی شرت ورزشی زنانه پانیل مدل 183Y
خرید محصول -
شارژر فندکی ریمکس مدل RCC303
خرید محصول -
کاور کوتتسی مدل CS7050-BK مناسب برای اپل واچ ۴۴ میلی متری
خرید محصول -
کفش پیاده روی کد ۳۰۴۰
خرید محصول
کسبوکارها میتوانند برچسبگذاری محصولات خود را مشاهده کرده و انتخاب کنند که آیا برچسبها در برگهی برچسبگذاری شده نمایان شوند یا خیر. علاوهبراین شاید یک کسبوکار تصمیم بگیرد برچسبها را برای محصولات خود غیرفعال کند.