«صمیمت برند» رابطه هر شرکت و میزان صمیمیت آن مجموعه را با مشتریان نشان میدهد. براساس دادههای موسسه MBLM، اپل از نظر صمیمیت برند بعد از دیزنی و تسلا، در جایگاه سوم قرار گرفته است.
بر اساس مطالعه انجام شده توسط این موسسه، سه برند فناوری در میان ۱۰ برند برتر قرار دارند که نشان میدهد دو برند فناوری به این فهرست ده تایی طی سال گذشته اضافه شدهاند.
«ماریو ناتارلی» از موسسه MBLM میگوید: «از به اشتراک گذاشتن نتایج بررسی «صمیمیت برند» هیجانزده هستیم. استفاده از دادههای بزرگ و هوش مصنوعی، به ما کمک میکند بتوانیم به سطح بالاتری از اطلاعات دست پیدا کنیم. با استفاده از روش جدیدی، توانستیم به نتایج بهتری برسیم. با کمک این دادهها میتوانیم احساسات واقعیتر و شفافتر مصرفکنندگان را مورد ارزیابی قرار دهیم.»
-
تسبیح شاه مقصود کد ۷۶۹۴
خرید محصول -
طبق چپ امیرنیا مدل AN-0241 مناسب برای پژو ۲۰۶
اطلاعات بیشتر -
جاکلیدی مدل ۰۰۱
خرید محصول -
دستگاه تست فیوز خودرو مدل DF543
اطلاعات بیشتر -
شارژر فندکی اوریکو مدل UCI-2U
خرید محصول -
کابل شارژ USB به لایتینینگ مدل MD818ZMA طول ۱ متر
خرید محصول -
لپ تاپ ۱۳ اینچی مایکروسافت مدل Surface Laptop Burgundy – S
خرید محصول -
باتری موبایل مدل BN-01 ظرفیت ۱۵۰۰ میلی آمپر ساعت مناسب برای گوشی موبایل نوکیا X
خرید محصول
ده برند برتر از نظر صمیمیت با مشتریان
در طول سال ۲۰۲۱، موسسه MBLM با همکاری موسسه Relative Insight و Allen Advanced Analytics، بیش از ۶۰۰ برند و بیش از ۱.۴ میلیارد کلمه مورد استفاده در پلتفرمهای شبکههای اجتماعی منتخب را مورد بررسی قرار داد.
این موسسه با استفاده از هوش مصنوعی، تجزیه و تحلیل متن، پردازش زبان، احساسات و برخی معیارهای دیگر درمورد صمیمیت برند، امتیازی را درنهایت مشخص و برندهای مربوطه را براساس آن رتبه بندی کرد. هرچقدر این امتیاز به عدد ۱۰۰ نزدیکتر باشد بهتر است و نشان میدهد آن شرکت توانسته رابطه عاطفی بهتر و شدیدتری با مشتریان خود برقرار کند.
نتایج این بررسیها نشان میدهد دیزنی در جایگاه اول، تسلا رتبه دوم و اپل توانسته در جایگاه سوم بایستد.
موسسه MBLM ده برند برتر را به همراه امتیازات آنها مشخص کرده است:
دیزنی – ۶۸.۱
تسلا – ۶۷.۴
اپل – ۶۵.۳
سونی – ۶۵.۰
یوتیوب – ۶۴.۳
مرسدس – ۶۳.۹
تریدر جو – ۵۹.۸
نتفلیکس – ۵۹.۶
اندروید – ۵۹.۱
سگا – ۵۹.۱