اپل در حال برنامهریزی برای نمایش تبلیغات در زبانه Today اپ استور و صفحه مخصوص هر اپلیکیشن است. این دو جایگاه تبلیغاتی جدید در حالی به فروشگاه اپلیکیشن اپل اضافه میشوند که این شرکت قبلا در زبانه جستجو و در میان نتایج جستجو تبلیغات نشان میداد.
تبلیغات زبانه Today مشابه کارتهای بزرگی که توسط دیگر محتواها در این زبانه استفاده میشوند، به نمایش در میآیند اما در زیر نام اپهای تبلیغشده کادر آبی رنگ کوچکی را میبینید که عبارت Ad داخل آن ذکر شده است. تبلیغات داخل هر صفحه از برنامه نیز در بخشی تحت عنوان You Might Also Like قرار میگیرند که نمونههای مشابه با هر برنامه را نشان میدهد.
تبلیغات صفحات برنامهها درست مثل تبلیغات بخش جستجوی اپ استور، با رنگ آبی مشخص میشوند تا از بقیه پیشنهادها متمایز باشند. به گفته ۹to5Mac، کسانی که این جایگاههای تبلیغاتی را خریداری میکنند، نمیتوانند اپلیکیشنهای خاص را هدف قرار دهند، اما تبلیغها مرتبط با اپلیکیشنی خواهند بود که کاربر به آنها سر زده است.
-
بوش و لاستیک چراغ خطر عقب موتور سیکلت مدل H125 بسته ۴ عددی
اطلاعات بیشتر -
میز تلویزیون مدل CM4465
خرید محصول -
شارژر همراه شیائومی مدل Mi Power Bank 3 Pro ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت
خرید محصول -
جارو شارژی بوش مدل BCS611P4A
۹,۰۵۰,۰۰۰ ﷼ انتخاب گزینهها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند -
گوشواره چراغ جلو موتور سیکلت پی اس آر مدل psr مجموعه دو عددی
اطلاعات بیشتر -
کاغذ دیواری مدل بتا کد ۱۱۷۸
خرید محصول -
کرم چند منظوره کلیون مدل Multipurpose Cream حجم ۳۰۰ میلی لیتر
inf ﷼ خرید محصول -
گردنبند طبی کامارو کد magnet19
خرید محصول
تبلیغات اپ استور حریم خصوصی را زیر پا نمیگذارند
اپل در بیانیهای در این باره میگوید: «تبلیغات بخش جستجوها به توسعهدهندگان اجازه میدهد اندازه تجارت خود را افزایش دهند. این جایگاههای تبلیغاتی جدید مثل بقیه جایگاههای ما، اصول مشخصی دارند. این تبلیغها صرفا شامل محتواهایی از صفحه محصولات تایید شده در اپ استور هستند و از همان استانداردهای سختگیرانه قبلی در زمینه حریم خصوصی تبعیت میکنند.»
گفتنی است که کوپرتینوییها به زودی نمایش این تبلیغات را شروع میکنند.
اپل اولین بار در سال ۲۰۱۶ نمایش تبلیغات در بخش نتایج جستجوی اپ استور را آغاز کرد. این شرکت سپتامبر پارسال از کاربران اجازه گرفت تا به آنها تبلیغات سفارشی نشان دهد. این جایگاههای تبلیغاتی جدید نشاندهنده تلاش اپل برای کشف روشهای جدید کسب درآمد از اپ استور است.
این شرکت سعی دارد تجارت سرویسهای خود را گسترش دهد و به همین خاطر احتمالا تمرکز بیشتری را به بخش تبلیغات معطوف خواهد کرد.