حسابهای تجاری اینستاگرام ازاینپس میتوانند پستهای معمولی و پستهای بخش ریلز را تا فاصلهی حداکثر ۷۵ روز زمانبندی کنند.
براساس گزارش تککرانچ، اینستاگرام ابزاری داخلی برای زمانبندی پستها دردسترس حسابهای حرفهای قرار داده است. بهلطف ابزار جدید، کسبوکارها و تولیدکنندهای محتوا مجبور نیستند برای زمانبندی پستها سراغ ابزارهای متفرقه یا Creator Studio بروند.
تولیدکنندگان محتوا مدتها است برای زمانبندی پست از ابزارهای غیررسمی و متفرقه استفاده میکنند. زمانبندی پست برای حسابهای حرفهای اهمیت زیادی دارد. دارندگان این حسابها از مدتها پیش خواستار اضافهشدن قابلیت زمانبندی پست به اپلیکیشن اینستاگرام بودند. اینستاگرام از چند هفته پیش، آزمایش قابلیت زمانبندی پست را بهصورت محدود شروع کرده بود.
-
میل بارفیکس رجال مدل Single
خرید محصول -
اسپیکر بلوتوثی قابل حمل الپی مدل TBV12
خرید محصول -
رول پلاک کاسپین مدل ۶ سانتی متری مجموعه ۲۵۰ عددی
۶۰,۰۰۰ ﷼ انتخاب گزینهها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند -
ست تاپ و نیم تنه دخترانه پیانو مدل ۱۸۶۴-۱۷
خرید محصول -
زیرانداز سفری ۸ نفره کد ۶۰۸
خرید محصول -
باتری موبایل مدل AB653039CU ظرفیت ۸۸۰ میلی آمپرساعت مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ U900
خرید محصول -
کلاه هدفون بی سیم اپتیکس مدل HL-1
خرید محصول -
قفل کابلی موتور سیکلت مدل گوریلا کد YP-G-150CM
اطلاعات بیشتر
طبق گفتهی اینستاگرام، تولیدکنندگان پس از نصب بهروزرسانی جدید میتوانند پستهای معمولی، پستهای حاوی چند عکس یا ویدئو و پستهای بخش ریلز (Reels) را تا فاصلهی حداکثر ۷۵ روز زمانبندی کنند.
پس از ایجاد پست مدنظر، با انتخاب گزینهی Advanced Settings میتوانید به ابزار زمانبندی دسترسی پیدا کنید. در منو جدید، گزینهای با عنوان Schedule This Post خواهید دید. پس از انتخاب این گزینه، میتوانید زمان انتشار پست را تعیین کنید. تولیدکنندگان محتوا میتوانند با مراجعه به بخش جدید Scheduled Content، پستهایی را ببینید که زمانبندی کردهاند. در این بخش، میتوان پستها را از نو زمانبندی کرد.
اینستاگرام هنوز نگفته است که قابلیت زمانبندی پست را برای حسابهای عادی نیز منتشر میکند یا نه. گفتنی است در هر زمان که بخواهید، میتوانید ازطریق بخش تنظیمات، حساب عادی خود را به حساب تجاری تبدیل کنید.