توییتر اعلام کرد عرضه قابلیت آزمایشی که به کاربران اجازه می دهد محتوای گمراه کننده در این شبکه اجتماعی را نشانهگذاری (Flag) کنند، به برزیل، اسپانیا و فیلیپین گسترش خواهد داد.
این شرکت در اوت سال ۲۰۲۰ این قابلیت آزمایشی را در راستای تلاش برای کاهش اطلاعات نادرست و گمراه کننده در پلتفرم خود معرفی کرد.
این قابلیت در ابتدا در کشورهای آمریکا، استرالیا و کره جنوبی آزمایش شد. از زمانی که این قابلیت برای نخستین بار معرفی شد، توییتر حدود سه میلیون گزارش از سوی کاربران دریافت کرد که از این قابلیت برای نشانه گذاری توییتهایی ناقض سیاستهای این شبکه اجتماعی استفاده کردند.
-
پایه لوله چوب لباسی مدل ۲.۵ بسته ۴ عددی
۲۵,۲۹۰ ﷼ انتخاب گزینهها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند -
زنجیر دستبند مدل NOGH_06
اطلاعات بیشتر -
لامپ چراغ سکن خودرو اچ اف دی مدل 24SMD بسته دو عددی
اطلاعات بیشتر -
برچسب بدنه خودرو طرح کیوکوشین کد ۲۲
اطلاعات بیشتر -
بالن آزمایشگاهی مدل ژوژه ظرفیت ۵۰ میلی لیتر
خرید محصول -
تابلو دکوراتیو سه تکه آرتی فریم کد F033B121
خرید محصول -
اسباب بازی سگ و گربه مدل مرغ بریان
۷۳,۰۰۰ ﷼ انتخاب گزینهها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند -
پیکسل طرح باب اسفنجی و پاتریک مدل S1457
خرید محصول
بر اساس گزارش رویترز، این غول شبکه اجتماعی سال گذشته برنامه دیگری به نام بردواچ (Birdwatch) رونمایی کرد که به کاربران اجازه می دهد یادداشت برای توییتهای گمراه کننده بنویسند با این حال این یادداشتها در وب سایت جداگانه ای نگهداری می شوند. این برنامه در بخش جداگانه ای از توییتر به نشانی Twitter twitter.com/i/birdwatch قرار دارد و تنها شرکت کنندگانی که برای شرکت در این برنامه آزمایشی را درخواست کرده اند می توانند پستهایی ارسال کنند که اطلاعات نادرست را شناسایی و نادرستی آنها را اثبات می کنند. نوشتههای آنها در ابتدا برای کاربران خارج از گروه آزمایشی در توییتر قابل مشاهده نخواهد بود و تنها در سایت بردواچ دیده می شود.