توییتر بهطور رسمی از اشتراک جدید Blue for Business که برای شرکتها و کسبوکارها طراحی شده است، رونمایی کرد. با این سرویس، شرکتها میتوانند علاوهبر دریافت نشان تأیید و متمایزکردن خود، حساب کارمندانشان را به خود متصل کنند تا به دیگران نشان دهند که چه افرادی برای آنها کار میکنند.
در بیانیه مطبوعاتی توییتر آمده که این شرکت درحال آزمایش این سرویس با «گروه منتخبی از مشاغل» از جمله کارمندان خود است. به عنوان مثال، در این توییت، زیر نام کاربری و علامت تیک آبی «استر کرافورد»، مدیر محصول توییتر یک نشان پرنده کوچک دیده میشود که حضور او در این شرکت را تأیید میکند. به همین ترتیب، این نشان برای برخی از کارمندان شرکت سرمایهگذاری Craft Ventures نیز نمایش داده میشود.
-

محافظ صفحه نمایش لایونکس مدل UPS مناسب برای گوشی هوآوی Y9a بسته سه عددی
خرید محصول -

ادو پرفیوم مردانه بورلی هیلز پولو کلاب مدل ۲ حجم ۱۰۰ میلی لیتر
خرید محصول -

ساعت هوشمند مای کرونوز مدل Zeround Rose Gold-Brown
خرید محصول -

دستبند طلا ۱۸ عیار دخترانه لیردا مدل اسم ثمینه
۱,۰۶۲,۶۷۰ ﷼ انتخاب گزینهها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند -

تونیک بافت زنانه ایزی دو مدل ۲۱۸۱۲۶۸۵۸
۴۹۸,۰۰۰ ﷼ انتخاب گزینهها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند -

پخش کننده خودرو ووکس مدل MZDC100Pro
خرید محصول -

بند چرمی مدل Org مناسب برای اپل واچ ۳۸ میلی متر
خرید محصول -

قلم لمسی یوسمز مدل zb135
خرید محصول
عکس پروفایل مربعی در اشتراک جدید توییتر
نکته قابل توجه دیگری که در تصاویر پست رسمی توییتر نیز دیده میشود، وجود عکسهای پروفایل مربعی جدید با گوشههای گرد برای برندها است که احتمالاً با سرویس اشتراکی Blue for Business ارتباط دارد و باعث تمایز بیشتر حساب برندها میشود.
به عنوان مثال، همانطور که در تصویر زیر دیده میشود، حساب رسمی Twitter Support اکنون دارای یک تصویر پروفایل مربعی است. البته این تغییر میتواند برای برندهایی که عکسهای پروفایل خود را بهطور دقیق به شکل دایرهای طراحی کردهاند (مانند حساب Twitter #OneTeam)، مشکلاتی را ایجاد کند.
توییتر هنوز جزئیات زیادی در مورد این سرویس به اشتراک نگذاشته است. به عنوان مثال، اکنون نمیدانیم که اشتراک Blue for Business چقدر هزینه دارد و چه کسی واجد شرایط دریافت آن است. در بیانیه مطبوعاتی این شرکت گفته شده که توییتر قصد دارد در سال آینده به کسبوکارهای بیشتری اجازه دهد تا در آن عضو شوند. توییتر همچنین توضیح میدهد که ویژگیهای Blue for Business ممکن است در همه پلتفرمها در دسترس نباشد و بهطور دورهای تغییر کنند.
علاوهبراین، توییتر همچنین رسماً انتشار نشان تأیید خاکستری جدیدی را نیز برای «حسابهای دولتی و چندجانبه» شروع کرده؛ به عنوان مثال، حساب کاخ سفید [@WhiteHouse] اکنون دارای این نشان خاکستری رنگ است.







