🎉 تخفیف‌های ویژه بلک فرایدی! فقط تا پایان امروز! همین حالا خرید کنید 🎉

شکایت مردم از سرعت اینترنت به گوش وزیر رسید

بنا به اعلام وزیر ارتباطات، مشکلات کیفیت اینترنت ثابت و دسترسی مردم روستاها به اینترنت در صدر شکایت‌هایی که مردم به گوش وزیر ارتباطات رسانده‌اند، قرار دارد.
 
عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات، در صفحه شخصی خود که به تازگی در شبکه اجتماعی اینستاگرام راه‌اندازی کرده است، گزارشی از تعداد پیام‌های ارسالی و درخواست‌های مردمی به او ارائه داده است.

ارسال ۱۰ هزار پیام به وزیر ارتباطات
او با بیان اینکه در این مدت به طور دقیق ۹ هزار و ۵۶۲ پیامک دریافت کرده است، نوشت: «از زمان شروع مسئولیتم در وزارت ارتباطات، یکی از راه‌های ارتباطی مستقیم من با عموم مردم، استفاده از پیامک بوده است. در ۱۰۰ روز گذشته نزدیک به ۱۰ هزار نفر از مردم از طریق شماره تلفن اعلام شده (۰۹۱۲۲۹۹۶۳۲۱) نظرات، مشکلات و دغدغه‌های خود را با من در میان گذاشته‌اند.»

زارع‌پور افزود: «موارد مرتبط با وزارت ارتباطات را برای پیگیری به بخش‌های لازم ارجاع داده‌ام و به همکاران تاکید کردم که نتیجه اقدامات انجام شده را به اطلاع ارسال‌کنندگان پیام برسانند.»

شکایت از کیفیت اپراتورها
بنا به اعلام زارع‌پور شکایت از کیفیت خدمات اپراتورهای ثابت و همراه، مشکلات کارکنان شرکت ملی پست و شرکت مخابرات ایران و مشکل دسترسی به اینترنت در برخی روستاها، بیشترین تعداد پیام‌ها را به خود اختصاص داده است.

وزیر ارتباطات در پایان پست اینستاگرامی خود نوشت: «امیدوارم روزی برسد که همه پیام‌های وارده فقط گپ‌وگفت و احوال‌پرسی باشد و هیچ مشکلی در کشور وجود نداشته باشد.»

زارع‌پور همراه با این نوشته، یک اینفوگرافیک هم منتشر کرده است.

شکایات به روایت تصویر
آن‌طور که تصویر اینفوگرافیک منتشر شده توسط وزیر ارتباطات نشان می‌دهد، ۲۰ درصد پیام‌های ارسال شده به او با موضوع شکایت از اپراتورهاست. از این میزان ۴۰ درصد متعلق به مخابرات، ۳۰ درصد متعلق به همراه اول، ۲۵ درصد متعلق به ایرانسل و ۵ درصد سایر (صبانت، شاتل، های‌وب و دیگر اپراتورها)  هستند.

طبق اطلاعاتی که وزیر ارتباطات منتشر کرده، اهم موضوعات مربوط به مخابرات هم به ترتیب عدم واگذاری تلفن ثابت، عدم تضمین کیفیت سرویس، قطع تلفن ثابت، عدم تامین کابل سرقت شده و تاخیر در راه‌اندازی سرویس اینترنت است.

درخواست توسعه پوشش اینترنت و ارتقای کیفیت در روستاها، ۱۶ درصد شکایات را به خودش اختصاص داده که جزئیات موضوع‌های شکایات هم شامل ۸۵ درصد اینترنت و پوشش همراه روستایی، ۵ درصد پوشش جاده‌ای، تلفن ثابت روستایی و همچنین پوشش ارتباطات شهری است.   

۱۳ درصد از مشکلاتی که در این مدت به وزیر ارتباطات منتقل شده، شکایت مردم از خدمات پست و درخواست‌های کارمندان این شرکت است که عمده مشکلشان هم رفع مشکل منابع انسانی از قبیل افزایش حقوق، رفع مشکل نیروهای شرکتی، تبدیل وضعیت اعمال ضریب مناطق مرزنشین، مفقود شدن بسته‌های مرسوله و تاخیر در رسیدن بسته‌های مرسوله است.

از دیگر شکایات مرتبط با پست، شکایت از بانک زیرمجموعه این شرکت یعنی پست‌بانک با ۲ درصد شکایات است که موضوع‌های مورد شکایت، درخواست تسهیلات، بخشودگی تسهیلات و بخشودگی سود و جریم دیرکرد تسهیلات دریافتی بودند.

در نهایت ۲ درصد شکایات هم از عملکرد همکاران است که موضوع شکایت‌ها هم نارضایتی از مدیران پست، تخلف در پست‌بانک بعضی استان‌ها و نارضایتی از عملکرد مدیران سایر حوزه‌هاست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Support

سوالات و پشتیبانی

تماس با ما