سخت افزار/ مایکروسافت همچنان با استراتژی گیمینگ تمرکز بر سرویس اشتراکی اکس باکس گیم پس که بسیار هم موفق بوده ادامه می دهد. سرویسی سودآور که محتوای آن نیز دائما در حال رشد است و تبدیل به یک دلیل اصلی برای کاربران به منظور خرید کنسولهای بازی مایکروسافت شده است. کتابخانه بازیهای این سرویس قابل توجه است و اخیرا هم EA Play به آن اضافه شد که البته فعلا فقط برای کنسولها در دسترس است و کاربران PC نیز در سال ۲۰۲۱ به آن دسترسی خواهند داشت. همچنین عناوین محبوب استودیو بتزدا که در آینده عناوین بیشتری از این استودیو نیز اضافه خواهد شد. اکنون به نظر میرسد طرح خانوادگی برای Xbox Game Pass از سوی مایکروسافت در نظر گرفته شده است.
مایکروسافت در این بخش، کمپانی هایی همچون نت فلیکس را الگو قرار داده و مدیرعامل مایکروسافت نیز چندی پیش صریح عنوان کرد که هدف کمپانی، برای گیم پس، ساخت چیزی همانند نت فلیکس برای گیمرها است. اما گویا نت فلیکس تنها الهام دهنده مایکروسافت نیست و ردموندی ها قصد دارند طرح خانوادگی برای Xbox Game Pass را مشابه آنچه که در سرویس اسپاتیفای وجود دارد به سرویس گیمینگ خود اضافه کنند. طی توییتی که فیل اسپنسر، رئیس اکس باکس این ماه منتشر کرد، تائید کرد که کمپانی به دنبال این طرح است و احتمال اضافه شدن آن بسیار زیاد است. اگر چه موضوع جذابی است، اما Game Pas همین حالا نیز ارزش های زیادی دارد. سرویس Ultimate گیم پس دسترسی ابری از طریق PC و iOS (برای اندروید هم اکنون در دسترس است) را در بهار ۲۰۲۱ دریافت خواهد کرد.
-
اسپیکر بلوتوثی قابل حمل او ام اند اس مدل OM-M23
۴,۸۴۵,۰۰۰ ﷼ انتخاب گزینهها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند -
چادر خودرو سوجوی مدل SOJR-XL مناسب برای دنا پلاس به همراه سطل زباله خودرو
۱,۰۹۱,۵۰۰ ﷼ انتخاب گزینهها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند -
گیاه تزیینی آکواریوم مدل جاوا
۲۵,۵۰۰ ﷼ انتخاب گزینهها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند -
کوله پشتی حرفه ای ماک لوی
خرید محصول -
سایه چشم نوت سری Luminoussilkmono شماره ۱۲
خرید محصول -
عینک آفتابی زنانه شوپارد مدل CH001
خرید محصول -
آویز دستگیره خودرو طرح قلب مدل AB1
اطلاعات بیشتر -
صندلی ماساژور آذیموس مدل AZ 8099EF
خرید محصول