متا زیرساختهای تبلیغاتیاش را برای هدف قرار دادن کاربران iOS بازسازی میکند.
اپل برای اکوسیستم خود سیاست جدیدی تعریف کرد تا اپلیکیشنهای iOS از کاربران خود درباره ردیابی توسط اشخاص و شرکتهای شخص ثالث سوال کنند و متا (فیسبوک سابق) یکی از اصلیترین شرکتهایی محسوب میشود که تحت تاثیر آن قرار گرفته است. اکنون «مارک زاکربرک»، مدیرعامل متا در گزارش درآمد سه ماهه چهارم ۲۰۲۱ این شرکت اعلام کرد که به دلیل تغییرات iOS آنها نیز در حال «بازسازی» زیرساخت تبلیغاتی خود هستند.
به گفته زاکربرگ، آنها در حال بازسازی زیرساخت تبلیغات متا هستند تا این شرکت بتواند به ارائه «تبلیغات شخصی سازی شده با کیفیت بالا» به کاربران iOS ادامه دهد. او در جریان جلسه اعلام درآمد متا گفت: «با تغییرات iOS اپل و مقررات جدید در اروپا، مشخص است که دادههای کمتری برای ارائه تبلیغات شخصی در دسترس وجود دارد. بنابراین ما در حال بازسازی بسیاری از زیرساختهای تبلیغاتی خود هستیم تا بتوانیم به رشد خود ادامه دهیم و تبلیغات شخصی با کیفیتی را ارائه کنیم.»
چالشهای فعلی فیسبوک برای نمایش تبلیغات
-
مسواک ریجوی مدل Reaction با برس نرم
خرید محصول -
پاپوش نوزادی مدل p9
خرید محصول -
ست تی شرت و شلوار نوزادی دخترانه فیورلا مدل ۳۰۵۱۲
خرید محصول -
شورت زنانه مدل R3 مجموعه ۶ عددی
۱۳۰,۰۰۰ ﷼ انتخاب گزینهها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند -
کانسیلر اسنس مدل کاموفلاژ شماره ۲۰
خرید محصول -
ماگ سفری مدل ۳۰۱۰ گنجایش ۰.۵۱ لیتر
۳۱۰,۰۰۰ ﷼ انتخاب گزینهها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند -
اسپیکر بلوتوثی قابل حمل کانفلون مدل K15
خرید محصول -
انگشتر طلا ۱۸ عیار زنانه تاج مدل G309
۱۷,۸۵۴,۵۲۰ ﷼ انتخاب گزینهها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند
از زمانی که اپل سیاست شفافیت ردیابی اپلیکیشن را در iOS پیادهسازی کرده، فیسبوک به طور آشکار اپل را مورد انتقاد خود قرار داد، زیرا درآمد این شبکه اجتماعی به شدت روی تبلیغات مبتنی بر دادههای جمع آوری شده از کاربران بستگی دارد و سیاست اپل مانع از جمعآوری دادهها توسط آن میشود. البته، این تنها چیزی نیست که زاکربرگ را نگران میکند.
هم اکنون مقامات نطارتی سراسر جهان در حال بررسی فیسبوک برای نگرانیهای حفظ حریم خصوصی کاربران آن هستند و این شرکت مجبور شده تا نحوه ارائه تبلیغات خود بر اساس دادههای کاربران را تغییر دهد. همچنین در اوایل سال جاری، قانونگذاران پارلمان اروپا به ممنوعیت نمایش محتوای مبتنی بر «اطلاعات شخصی کاربران» مانند سلامت یا مذهب توسط پلتفرمهای تبلیغات آنلاین رای داده بودند که این امر نیز کسب و کار فیسبوک را تا حد زیادی تهدید میکند.