مدیرعامل سیگنال در یک پست اعلام کرد که از سمت خود کنارهگیری میکند و «برایان اکتون»، یکی از بنیانگذاران واتساپ به عنوان مدیرعامل جدید و موقت سیگنال فعالیت خواهد کرد.
هرچند اکتون هم اکنون به عنوان مدیرعامل موقت سیگنال انتخاب شده است، اما هنوز مشخص نیست که آیا مدیر سابق واتساپ در این سمت باقی خواهد ماند یا خیر. «موکسی مارلین اسپایک» که از سمت خود کنارهگیری کرده، در این پست نوشت:
هر روز تحت تاثیر پتانسیل بیشمار سیگنال قرار میگیرم و قصد دارم فردی با انرژی تازه و متعهد را بیاورم که از آن بهترین استفاده ممکن را کند. در چند ماه گذشته با کاندیداها صحبت کردم، اما قصد دارم با این اطلاعیه جستجو را آغاز کنم تا به پیدا کردن بهترین فرد برای آینده سیگنال کمک کنم.
موکسی مارلین اسپایک
در این پست او توضیح میدهد که جزئی از هیئت مدیره سیگنال باقی خواهد ماند تا به این اپلیکیشن پیامرسان کمک کند. اسپایک همچنین گفته طی یک ماه آینده از سمت مدیرعاملی کنارهگیری میکند تا روی جستجوی فرد مناسب برای این پست تمرکز کند.
-
مایو زنانه مدل my-9
۱,۵۹۰,۰۰۰ ﷼ خرید محصول -
پمپ شیشه شوی خودرو مبین ترن کد 6P مناسب برای پژو ۴۰۵
اطلاعات بیشتر -
پخش کننده خودرو مکسیدر مدل VV8814BT
خرید محصول -
اسپیکر بلوتوثی قابل حمل مدل L2-E23
خرید محصول -
کفش کشتی مردانه مدل دوین
۵۹۹,۰۰۰ ﷼ انتخاب گزینهها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند -
سردنده مدل QU4-BRL مناسب برای کوئیک به همراه گردگیر دنده وگردگیر ترمز دستی و روکش ترمز دستی
اطلاعات بیشتر -
ساعت هوشمند سونی مدل SW2 بند برزنتی به همراه یک بند سیلیکونی
خرید محصول -
کفش پیاده روی زنانه رامیلا مدل رومانی کد ram 9
۴۹۰,۰۰۰ ﷼ انتخاب گزینهها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند
سیگنال در سال ۲۰۱۴ تاسیس شد و از آن زمان تاکنون به یکی از قابل اعتمادترین و قدرمندترین اپلیکیشنهای پیامرسان با قابلیت رمزگذاری سرتاسری تبدیل شده است. بیش از ۴۰ میلیون کاربر به صورت ماهانه از آن استفاده میکنند و بیشتر روی کمکهای مالی متمرکز شده است.
مدیرعامل جدید سیگنال چرا فیسبوک را ترک کرد؟
برایان اکتون
هرچند نمیتوان انتظار داشت که اکتون به عنوان مدیرعامل موقت سیگنال، حرکت بزرگی انجام دهد، اما نکته جالب اینکه او زمانی تصمیم به ترک واتساپ گرفت که «مارک زاکربرگ»، مدیرعامل فیسبوک تصمیم داشت تبلیغات را به این اپلیکیشن اضافه کند.
او در مصاحبهای با Forbes توضیح داد که در سال ۲۰۱۸ مدیران فیسبوک تصمیم گرفتند تا روی تبلیغات تمرکز کنند و ابزارهای تجزیه و تحلیل تجاری بفروشند و سپس تصمیم گرفت این شرکت را ترک کند. اکتون پس از ترک فیسبوک نیز علیه برنامههای آن صحبت کرد و در سال ۲۰۱۹ از کاربران خواسته بود تا اپلیکیشن اصلی فیسبوک را حذف کنند.