گوگل میگوید با هدف دسترسی کاربران به بررسیهای باکیفیتتر قصد دارد تغییراتی در نحوهی رتبهبندی مقالات بررسی محصول در صفحهی نتایج اعمال کند.
گوگل بهتازگی اعلام کرده است که قصد دارد معیارهای نمایش بررسی محصول را در صفحهی نتایج موتور جستوجو با تغییراتی روبهرو کند. دلیل اصلی این تغییرات و دیگر تغییراتی که گوگل طی چند وقت اخیر اعمال کرده، این است که اهالی مانتینویو مطمئن شوند بررسیهایی که کاربر میبیند باکیفیت باشند و از اطلاعات مفیدی دربارهی محصولاتی که ممکن است به فکر خرید آنها باشد، بهره ببرد.
براساس آنچه ورج به نقل از بیانیهی مطبوعاتی گوگل مینویسد، بهبودهای جدید موتور جستوجو دنبالهروی بهروزرسانیهای پیشین هستند تا به گفتهی یکی از کارمندان گوگل «بررسیهای محصول در صفحهی نتایج با یکسری معیار خاص مطابقت داشته باشند».
پری لو در بیانیهی گوگل میگوید این شرکت معیارهایی اینچنینی در نظر دارد: مقالهی بررسی شامل جزئیات عمیق کاربردی باشد (مانند مزایا و معایب یک کالای خاص) و نحوهی عملکرد کالا را مشخص کند و تفاوتهای بین آن محصول را با نسخههای پیشین اعلام کند.
-

لامپ خودرو سام مدل 100W کد -H3 -Y بسته دو عددی
اطلاعات بیشتر -

هدست بلوتوث دبلیو یو دبلیو مدل R87
خرید محصول -

گردگیر کمک فنر جلو دینا پارت مدل ۱۱۲۲ مناسب برای پراید
اطلاعات بیشتر -

سوهان ناخن پاستل کد ۰۱۲
خرید محصول -

ست هدیه چرم ماکان مدل رادیس کد STrad-SHOT3t
خرید محصول -

گرم کن کلیه طب و صنعت کد ۶۳۳۰۰
خرید محصول -

میز و صندلی سفری مدل x5 مجموعه پنج عددی
۱,۹۵۰,۰۰۰ ﷼ انتخاب گزینهها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند -

واکس کفش پنگوئن کد ۰۰۰۴ رنگ قهوه ای روشن
اطلاعات بیشتر
همچنین گوگل میگوید بررسیها باید توسط فردی تهیه شود که واقعاً محصول را استفاده کرده باشد و نشان دهد که محصول بهصورت فیزیکی چه ظاهری دارد یا چگونه از آن استفاده میشود. بررسی باید حاوی اطلاعات منحصربهفرد باشد، یعنی فراتر از آنچه که تولیدکنندهی محصول ارائه میدهد. بهعلاوه بررسی باید محصولات قابلقیاس را پوشش دهد یا توضیح دهد که چه چیزی باعث متمایز شدن یک محصول از رقبایش میشود.
به گفتهی گوگل، تغییرات جدید در هفتههای پیش رو وارد مرحلهی عملیاتی میشوند و ممکن است رتبهبندی بررسیهای انگلیسیزبان را در بسیاری از وبسایتها دستخوش تغییر کنند. گوگل همچنین اعلام کرده که در آینده «پشتیبانی از بررسی محصول» را به زبانهای بیشتری نیز میآورد.
تغیرات جدید گوگل در حالی از راه میرسند که برخی منتقدان میگویند صفحهی نتایج گوگل به اندازهی قبل شامل لینکهای کاربردی نیست. باید منتظر بمانیم و ببینیم که تغییر الگوریتم گوگل میتواند دستیابی به بررسیهای باکیفیتتر را برای کاربران ممکن کند یا خیر.







