آپدیت اندروید ١١ گلکسی Tab A 8.0 2019 رسماً ارائه شد

پاورتل/ سامسونگ هنوز که هنوز است، در حال عرضه به روزرسانی سیستم عامل اندروید ١١ برای دستگاه‌های بیشتری است. این کمپانی کره‌ای‌، در بخش به روزرسانی و پشتیبانی نرم افزاری از دستگاه‌های خود، عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان داد. به طوری که حتی بیشتر پایین رده‌های سال گذشته این کمپانی، آپدیت سیستم عامل اندروید ١١ و رابط کاربری OneUI 3 را دریافت کرده‌اند. به تازگی، یک دستگاه دیگر به جمع دریافت کنندگان به روزرسانی اندروید ١١ سامسونگ پیوسته است. به همین صورت، قصد داریم تا در مورد آپدیت اندروید ١١ گلکسی Tab A 8.0 2019 بیشتر صحبت کنیم.

نسخه ٢٠١٩ گلکسی Tab A 8.0، مدتی پیش به عنوان تبلت اقتصادی جدید سامسونگ رونمایی شد. تبلت مورد اشاره، از مشخصات برجسته‌ای از جمله تراشه اسنپدراگون ۴٢٩ و پشتیبانی از قلم استایلس S-Pen بهره مند شده بود.

این تبلت اقتصادی، در دو نسخه Wi-Fi و LTE عرضه شده بود. بر اساس گزارش جدید Sammobile، دستگاه Galaxy Tab A 8.0، هم اکنون در حال دریافت به روزرسانی سیستم عامل اندروید ١١ است. در ادامه، به جزئیات آپدیت اندروید ١١ گلکسی Tab A 8.0 2019 خواهیم پرداخت.

آپدیت اندروید ١١ گلکسی Tab A 8.0 2019 به همراه رابط کاربری OneUI Core 3.1
گفته می‌شود که هم اکنون، سامسونگ بیش از ٣۵٠ مدل از دستگاه‌های خود را به سیستم عامل اندروید ١١ به روزرسانی کرده است که رقم حیرت انگیزی است. البته این مقدار، با احتساب نسخه‌های مختلف هر دستگاه حساب شده است. به هر حال، اکنون نوبت به تبلت رده پایین و اقتصادی سال‌های اخیر سامسونگ رسیده است. این دستگاه، همان Tab A 8.0 2019 است.

به روزرسانی سیستم عامل اندروید ١١ این تبلت، به صورت پایدار عرضه شده است. در کنار این نسخه از اندروید، ارائه رابط کاربری OneUI 3.1 نسخه Core را شاهد هستیم. نسخه Core رابط کاربری OneUI، معمولاً حجم کم‌تری دارد. این موضوع، به دلیل اجرای بهتر و بهینه‌تر بر روی دستگاه‌هایی با قدرت کم‌تر رخ داده است. اگر این دستگاه را دارید، هم اکنون می‌توانید از تغییر بخش آپدیت، به دنبال این به روزرسانی بگردید و آن را دریافت کنید. نصب این به روزرسانی، سبب تغییر نسخه فریمور تبلت مذکور به “P205DXU5CUE3” می‌شود. سامسونگ می‌گوید که با نصب این به روزرسانی، عملکرد دستگاه به صورت قابل توجهی بهینه‌تر از قبل خواهد شد.

اما سامسونگ، برخی از قابلیت‌ها را در این نسخه از به روزرسانی Tab A 8.0 2019 غیر فعال کرده است. از جمله این فعالیت‌ها، می‌توان به حذف ویژگی به اشتراک گذاری فایل از طریق Wi-Fi Direct اشاره کرد. برای امنیت بیشتر و مقابله با تهدیدات، سامسونگ وصله امنیتی ماه مه سال ٢٠٢١ میلادی را در این بسته قرار داده است. با تمام این اوصاف، حجم این به روزرسانی، تنها ١.۶ گیگابایت است که حجم خیلی زیادی هم نیست. با توجه به این که این به روزرسانی، دومین به روزرسانی اساسی Galaxy Tab A 8.0 2019 است، احتمالاً شاهد پایان پشتیبانی از این تبلت در بخش ارائه به روزرسانی‌های اساسی اندروید هستیم.

نظر شما در مورد آپدیت اندروید ١١ گلکسی Tab A 8.0 2019 چیست؟ آیا شما تجربه کاربری از این تبلت اقتصادی را داشته‌اید؟ کدام ویژگی کلیدی این تبلت برای شما جذاب‌تر است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *