آپدیت گلکسی S6 و گلکسی نوت ۵ سامسونگ ارایه شد

پاورتل/ سامسونگ گلکسی نوت ۵ و گلکسی اس ۶ در سال ۲۰۱۵ معرفی و عرضه شدند. این دستگاه ها آغاز تحول طراحی موبایل های سامسونگ بود. مدت هاست که این دستگاه ها یکی از موفق ترین دستگاه های این شرکت به شمار می روند، اما طبق سنت قدیمی سامسونگ این شرکت ۲ آپدیت نرم افزاری را به آن ها داد. گلکسی نوت ۵ آخرین به روزرسانی خود را سه سال پیش دریافت کرد. امروز اما آپدیت گلکسی اس ۶ و گلکسی نوت ۵ سامسونگ ارایه شده است.

این هفته به ناگهان این شرکت تصمیم گرفت که تلفن هوشمند گذشته را به یاد بیاورد! سامسونگ شروع به ارایه به روزرسانی سیستم عامل جدید برای گلکسی Note 5 کرد. جالب است که علاوه بر Galaxy Note 5 حتی Galaxy S6 نیز به روزرسانی را دریافت می کند.

این شرکت شروع به ارایه نسخه سیستم عامل جدید گلکسی نوت ۵ در کشور خود در کره جنوبی کرد. این شرکت همچنین شروع به ارسال به روز رسانی برای کل خط Galaxy S6 کرد. اگر به یاد داشته باشید این خانواده سه عضو به نام های گلکسی اس ۶ و گلکسی اس ۶ اج به همراه مدل پلاس داشت که البته مدل پلاسش همراه با گلکسی نوت ۵ معرفی شد. در حال حاضر، به روزرسانی ها نه تنها در کره، بلکه در برخی از کشورهای آمریکای لاتین و اروپا نیز در دسترس هستند.

تعجب نکنید، مشخصا انتظار تغییرات شدید نداریم. سیستم عامل هنوز مبتنی بر اندروید ۷ بوده و وصله امنیتی هنوز در سطح سپتامبر ۲۰۱۸ است. علاوه بر این، تغییرات ایجاد شده هیچ توضیحی ارائه نمی دهد، به جز یک نکته غیر معمول. سامسونگ “کد پایداری” جدیدی را در رابطه با امنیت اضافه کرده است. منظور دقیقاً از کد پایداری چیست؟

و در حالی که تغییرات بسیار ناچیز است، حداقل ما می دانیم که این غول فناوری همچنان مراقب مدل های قدیمی دستگاه های خود است.

شما گلکسی اس ۶ یا گلکسی نوت ۵ دارید؟ آپدیت مذکور را دریافت کردید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *