آپدیت MIUI 14 برای گوشی ردمی نوت 11 پرو 4G منتشر شد

رابط کاربری MIUI 14 در واقع یک رام استوک مبتنی بر اندروید بوده که توسعه کمپانی شیائومی توسعه یافته است. این رام در دسامبر سال ۲۰۲۲ معرفی شد و بازطراحی رابط کاربری، استفاده از آیکون‌های جدید، ویجت‌های حیوانات و بهینه‌سازی‌های مختلف در بخش عملکرد و شارژدهی باتری از جمله ویژگی‌های کلیدی آن به‌شمار می‌روند.

بعلاوه تغییر معماری MIUI موجب کاهش حجم MIUI 14 شده است. این نرم‌افزار برای دستگاه‌های شیائومی، ردمی و پوکو قابل دسترس است. ردمی نوت ۱۱ پرو ۴G گوشی هوشمندی است که توسط شیائومی تولید شده و در ژانویه سال ۲۰۲۲ به‌عنوان یکی از اعضای خانواده ردمی نوت ۱۱ به بازار عرضه شده است. این گوشی به‌صورت پیش‌فرض با سیستم‌عامل اندروید ۱۱ و رابط کاربری MIUI 13 روانه بازار شد.

ردمی نوت ۱۱ پرو ۴G مجهز به یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی آمولد با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی، تراشه هلیو G96 ساخت شرکت مدیاتک و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی است. این دستگاه به‌عنوان یکی از کارآمدترین گوشی‌های موبایل در رده قیمتی خود شناخته می‌شود.

به‌روزرسانی MIUI 14 برای این گوشی، پیشرفت‌های قابل‌توجهی را نسبت به نسخه‌های پیشین به‌همراه دارد. انتظار می‌رود که این به‌روزرسانی، تجربه کاربری را ارتقاء داده و عملکرد دستگاه را به میزان قابل‌توجهی بهبود ببخشد.

بر اساس اطلاعات دریافتی از سرور رسمی MIUI، شیائومی فرآیند تست آپدیت MIUI 14 مبتنی بر اندروید ۱۳ بر روی گوشی ردمی نوت ۱۱ پرو ۴G را به اتمام رسانده است.

 
 

آپدیت MIUI 14 میزان مصرف حافظه را کاهش داده و پاسخگویی سریع سیستم‌عامل برای مدت زمان طولانی‌تری تداوم خواهد داشت. آیکون‌های جدید، ظاهر فوق‌العاده‌ای را برای هوم اسکرین به‌ ارمغان آورده و پوشه‌های هوم اسکرین نیز اپلیکیشن‌های غالبا مورد نیاز کاربر را هایلایت می‌کنند.

ویژگی جستجو در قسمت تنظیمات نیز ارتقاء یافته و با وجود دسترسی به سوابق جستجو و نتایج دسته‌بندی شده اکنون همه چیز بسیار واضح‌تر به‌نظر می‌رسد.

بعلاوه پچ امنیتی اندروید نیز تا آوریل ۲۰۲۳ به‌روزرسانی شده و در نتیجه امنیت سیستم را بهبود می‌دهد. این به‌روزرسانی حداکثر تا پایان ماه مه منتشر خواهد شد. کاربران ردمی نوت ۱۱ پرو ۴G می‌توانند آپدیت جدید برای گوشی خود را از طریق برنامه MIUI Downloader دریافت نمایند. همچنین کاربران با استفاده از این اپلیکیشن علاوه بر اطلاع از اخبار دستگاه خود می‌توانند با ویژگی‌های پنهان MIUI نیز آشنا شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *