ارسال پک استیکرهای رسمی واتس اپ برای کاربران iOS ممکن شد

پاورتل/ قابلیت ارسال پک استیکرهای واتس اپ یکی از ویژگی هایی بود که بسیاری مدت‌ها منتظر آن بودند. واتس اپ را باید یکی از مهم‌ترین پیام‌رسان‌های دنیا دانست که البته این روزها با حواشی زیادی نیز روبرو است. در آخرین اخبار منتشر شده به نظر می‌رسد که قابلیت هدایت استیکرهای رسمی به نسخه iOS واتس اپ افزوده شده است، در ادامه با پاورتل همراه باشید.

قابلیت هدایت استیکرها در واتس اپ
به نقل از ۹to5mac، اخیراً پیام رسان WhatsApp قابلیت جدیدی را به صورت اختصاصی برای iOS منتشر کرده است که اکنون در نسخه بتای آن، کاربران این سیستم عامل می‌توانند استیکرهای رسمی واتس اپ را به سایر گفتگوها و مخاطبین هدایت کنند.


برای بررسی اینکه چنین قابلیتی در نسخه بتا برای شما موجود است یا خیر، باید ابتدا واتس اپ خود را به نسخه ۲.۲۱.۱۲۰.۱۳ آپدیت کنید و سپس در فروشگاه استیکرهای این پیام رسان، یک بسته استیکر پاورتل کنید تا جزئیات آن را ببینید. اگر دکمه فوروارد کردن را در آن مشاهده کردید، به این معنا است که این ویژگی برای شما در دسترس است. وقتی دکمه فوروارد کردن را بزنید، می‌توانید گپ‌هایی را پاورتل کنید که بتوانید بسته استیکرها را به آنجا ارسال نمائید.

 ارسال استیکرهای رسمی واتس اپ
نکته منفی ماجرا این است که این ویژگی به کاربران اجازه نمی‌دهد تا بسته‌های استیکر غیر رسمی را ارسال نمایند. همچنین این قابلیت برای کاربران نسخه بتا و سیستم عامل iOS در دسترس است و احتمالا به زودی این قابلیت برای کاربران اندرویدی نیز منتشر خواهد شد.

قابلیت بایگانی کردن گفتگوها در واتس اپ…!
یکی دیگر از قابلیت‌هایی که اخبار مختلفی درباره آن مطرح است، تغییراتی در نحوه آرشیو و بایگانی چت‌ها است. به طوری که هنگام دریافت یک پیام جدید از گفتگوهای بایگانی شده، آن گفتگوها از حالت بایگانی خارج نخواهند شد. علاوه بر این، اخباری نیز در مورد حالت ناپدید شدن منتشر شده است که از جمله قابلیت‌های جدید این پیام رسان محبوب است و برای دسترسی به این حالت باید تنظیمات اصلی مراجعه کرده و از بخش حریم خصوصی، گزینه حالت ناپدید (Disappearing Mode) را فعال کند.

نظر شما درباره ارسال پک استیکرهای واتس اپ در نسخه جدید این پیام رسان چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *