امتیاز DxO عملکرد صوتی گلکسی A52 5G سامسونگ مشخص شد

پاورتل/ گلکسی A52 5G، یکی از میان رده‌های قدرتمند سری Galaxy A است. این دستگاه، مدتی پیش در بازارهای مختلفی عرضه شد. با گذشت زمان، حال امتیاز DxO عملکرد صوتی گلکسی A52 5G سامسونگ مشخص شده است. در ادامه، نگاهی به عملکرد صوتی این دستگاه خواهیم داشت.

گلکسی ای ۵۲ ۵ جی، نزدیک به ٣ ماه پیش به صورت رسمی معرفی شد. این دستگاه جدید، از مشخصات بارزی مانند تراشه اسنپدراگون ٧۵٠ جی و باتری ۴,۵٠٠ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد. قبلاً شاهد انتشار امتیاز DxO عملکرد دوربین اصلی A52 5G توسط دگزومارک بودیم.

اما این بار، DxOMARK به سراغ عملکرد صوتی Galaxy A52 5G رفته است. به همین دلیل، قصد داریم تا امتیاز DxO عملکرد صوتی گلکسی A52 5G سامسونگ را زیر ذره بین قرار دهیم. اما پیش از آن، نگاهی به مشخصات مرتبط این گوشی خالی از لطف نیست:

– اسپیکر استریو
– یک اسپیکر در پایین و سمت راست گوشی
– یک اسپیکر در بالا و سمت چپ گوشی
– بهره مندی از جک ٣.۵ میلی متری هدفون

دگزومارک می‌گوید که برای ارزیابی عملکرد صوتی گلکسی A52 5G، آن را تا حدود ٢٠ ساعت تحت تست و بررسی قرار داده است. در نهایت، نوبت به اطلاع یافتن از امتیاز کسب شده توسط این گوشی در بخش “عملکرد صوتی” می‌رسد.

امتیاز DxO عملکرد صوتی گلکسی A52 5G سامسونگ

ریز امتیازات DxO عملکرد صوتی گلکسی A52 5G سامسونگ

عملکرد صوتی گلکسی A52 5G، تحسین برانگیز است. به طوری که این دستگاه میان رده، موفق به کسب نمره کلی ۶٩ در این تست‌ها شده است. به همین دلیل، می‌توان حساب ویژه‌ای را بر روی این بخش از Galaxy A52 5G باز کرد. این گوشی، به ترتیب نمرات ٧١ و ۶٣ را در بخش‌های پخش صدا و ضبط صدا به دست آورده است.

با اعطای نمره ۶٩ به بخش عملکرد صوتی دستگاه میان رده سامسونگ، این گوشی عملکردی در سطح ROG Phone 2 و گلکسی اس ٢٠ اولترا دارد. به همین ترتیب، تراز عملکرد این گوشی از Poco X3 NFC، هواوی P40 Pro و گلکسی نوت ٢٠ اولترا بهتر است. اما مجدداً گلکسی A52 5G در رقابت با iPhone SE 2020، نتایج را واگذار کرده است.

نقاط ضعف و نقاط قوت گلکسی ای ۵٢ ۵ جی در بخش عملکرد صوتی
ابتدا از قسمت پخش صدا شروع می‌کنیم. به گفته DxOMARK، این گوشی هوشمند، عملکرد عالی در کنترل اعوجاج صدا، انتقال صدای بسیار خوب و بالانس فرکانسی، از نقاط قوت این گوشی هستند. از سوی دیگر، میزان باس کم و صدای تولید شده ناچیز در تنظیمات صدای کم، نکات منفی این گوشی هستند.

اما قسمت ضبط صدای این گوشی از چه نکاتی برخوردار است؟ در بخش نقاط قوت، گلکسی A52 5G دارای میزان باس بالا و حساسیت بالا به حرکات صدا می‌باشد. اما نکات منفی بخش ضبط صدا در گلکسی A52 5G، تفکیک صدای نامناسب و بالانس تن صدای غیر قابل قبول هستند.

نظر شما در مورد عملکرد صوتی گلکسی A52 5G سامسونگ چیست؟ آیا این گوشی می‌تواند انتظارات شما را برآورده کند؟ فکر می‌کنید که واقعاً عملکرد iPhone SE 2020 از این گوشی بهتر باشد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *