اندروید ۱۱ نسخه Go رسما معرفی شد

پاورتل/ اوایل این هفته، گوگل اعلام کرد که اندروید ۱۱ برای همه در دسترس است. خوب، به هر حال برای دستگاه های پیکسل در دسترس است و به دستگاه های شخص ثالث می رسد. امروز، این شرکت نسخه Go سیستم عامل را معرفی کرد. بله، اندروید ۱۱ نسخه Go رسما معرفی شده است. این سیستم عامل حافظه داخلی و حافظه رم بیشتری را خالی نگاه می دارد و برای موبایل های حداکثر تا ۲ گیگابایت است.

همانطور که انتظار دارید، اندروید ۱۱ نسخه Go بر روی بهبود سرعت و عملکرد دستگاه های سطح پایین متمرکز است. در واقع، گوگل دامنه Android Go را افزایش داده تا شامل دستگاههایی با حداکثر ۲ گیگابایت رم باشد. با به روزرسانی جدید، شرکت Mountain View می گوید که برنامه ها ۲۰ درصد سریعتر از Android 10 (نسخه Go) راه اندازی می شوند و درصورت کمبود حافظه تلفن، جابجایی بین برنامه ها آسان تر می شود.

و البته، این با سایر ویژگی های Android 11 در راه است. این نمای مکالمه جدید را در سایه اعلان ها مشاهده می کند و همچنین برای کنترل مجوزها در برنامه ها، از نظر حفظ حریم خصوصی جدید است. همچنین یک پوشه ایمن جدید در برنامه Files وجود دارد که تمام محتوای شما را در پشت یک پین چهار رقمی رمزگذاری می کند.

گوگل می گوید که اندروید ۱۱ (نسخه Go) ماه آینده برای همه دستگاه های با حداکثر ۲ گیگابایت رم در دسترس خواهد بود. این شرکت می گوید که با حداکثر ۹۰۰ مگابایت فضای ذخیره سازی اضافی و تا ۲۷۰ مگابایت حافظه اضافی رایگان با سه یا چهار برنامه باز همراه است.

نظر شما درباره اندروید ۱۱ و آپدیت نسخه Go آن چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *