اولین تصویر از نسخه‌ رایانه‌های شخصی Crysis Remastered منتشر شد

پاورتل/ کمتر از دو هفته‌ی دیگر تا انتشار Crysis Remastered باقی مانده و تاکنون اطلاعات مختلفی از این بازی منتشر شده‌اند. در همین راستا، شرکت کرایتک (Crytek) به‌تازگی تصویری جدید از نسخه‌ی رایانه‌های شخصی این بازی را با کیفیت ۴K  و با بالاترین تنظیمات به اشتراک گذاشته است.

شرکت کرایتک در کنار انتشار تصویر جدید بازی Crysis Remastered، حالت گرافیکی جدید این عنوان را با نام “?Can it Run Crysis” معرفی کرد. تصویر جدید منتشر شده از این حالت گرافیکی استفاده می‌کند. این حالت ویژه به صورت اختصاصی برای رایانه‌های شخصی و برای بالاترین تنظیمات گرافیکی طراحی شده است.

بازی Crysis Remastered علاوه بر قابلیت DLSS، از ویژگی رهگیری پرتو (Ray Tracing) نیز پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این موارد، این ریمستر از بافت‌های بهبودیافته، میدان دید گسترده‌تر، نورپردازی بهتر و افکت‌های ذرات با جزئیات بالا برخوردار است. در ادامه می‌توانید تصویر جدید منتشر شده از این بازی را مشاهده و یا دریافت کنید.

دریافت تصویر اصلی با کیفیت ۴K

به طور مشخص این تصویر جدید از کیفیت بسیار بالایی به نسبت اولین تصاویر منتشر شده از بازی برخوردار است. به نظر می‌رسد کرایتک و استودیوی سیبر اینتراکتیو (Saber Interactive) به انتقادات توجه داشته و بازی Crysis Remastered را از نظر بصری بهبود داده‌اند.

کاربری به نام Filipi_7 از وب‌سایت Reddit به‌تازگی از نسخه‌ی اصلی Crysis را با بالاترین تنظیمات گرافیکی ( در رزولوشن ۴K) منتشر کرده است. در قسمت زیر این تصویر قابل مشاهده بوده و به طور مشخص پیشرفت گرافیکی نسخه‌ی ریمستر نسبت به نسخه‌ی اصلی قابل توجه است.

دریافت تصویر با کیفیت ۴K

بازی Crysis Remastered در تاریخ  ۲۸ شهریور ماه ۱۳۹۹ (۱۸ سپتامبر ۲۰۲۰) برای کنسول‌های اکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و پلتفرم رایانه‌های شخصی (به طور انحصاری برای فروشگاه اپیک گیمز) عرضه خواهد شد. این بازی هم‌اکنون برروی کنسول نینتندو سوییچ در دسترس قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *