شرکت اپل از سال ۲۰۲۳ از مودمهای آیفونی استفاده میکند که توسط همین شرکت، توسعه یافته است.
به گزارش جی اس ام آرنا، اپل مدت هاست که به دنبال تغییر استفاده از مودمهای کوالکام به راه حلهای توسعه یافته داخلی خود بوده است.
گزارش جدیدی از Nikkei Asia نشان میدهد که اپل بالاخره در سال ۲۰۲۳ استفاده از مودمهای ۵G سفارشی خود را آغاز خواهد کرد و آنها بر روی گره فرآیند ۴ نانومتری TSMC ساخته خواهند شد.
-

کلاه مدل MKH04
خرید محصول -

پرده مدل پانچ سایز 300X280 سانتی متر
۴۱۷,۰۰۰ ﷼ انتخاب گزینهها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند -

ست ساعت مچی عقربه ای سیتی زن مدل BE9182-57E – EQ9062-58E
خرید محصول -

کابل USB3.0 مدل MN-150 طول ۱.۵ متر
خرید محصول -

دستبند طلا ۱۸ عیار مردانه لیردا مدل Passion 825
۱,۶۱۸,۰۰۰ ﷼ انتخاب گزینهها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند -

باتری موبایل مدل BTR ظرفیت ۲۶۹۱ میلی آمپر ساعت مناسب برای گوشی موبایل اپل iPhone 8 Plus
خرید محصول -

دمپایی لاانگشتی دخترانه شهپر مدل سفید برفی کد ۰۱
خرید محصول -

ساعت مچی هوشمند گارمین مدل FENIX5S 010-01685-15
اطلاعات بیشتر
پیش از این، گزارشی توسط مینگ چی کو، تحلیلگر سرشناس و چینی اپل، حدس میزد که اپل در اولین فرصت در سال ۲۰۲۳ به مودم داخلی خود روی خواهد آورد. اپل از زمانی که کوالکام را در سال ۲۰۱۸ به دلیل اختلافات مربوط به حق اختراع کنار گذاشت، به دنبال راه حل جدیدی برای مودمهای گوشیهای هوشمند خود بود، اگرچه هنوز از X۶۰ کوالکام در سری آیفون ۱۳ استفاده میکند.
سال بعد، اپل بخش مودم گوشیهای هوشمند اینتل را به مبلغ یک میلیارد دلار خریداری کرد. نزدیک به یک سال پیش، اپل تایید کرد که روی مودمهای ۵G خود کار میکند و حتی یک مرکز تخصصی تحقیق و توسعه در مونیخ آلمان راه اندازی کرد.







