ایموجی های اندروید ۱۲ با تغییرات گسترده‌ای همراه خواهد شد

کلیک/ هفته گذشته نسخه جدید سیستم‌عامل گوگل، همراه با پیشرفت‌های ظاهری چشمگیری بطور رسمی رونمایی شد که یکی از این تغییرات، ایموجی های اندروید ۱۲ است. 

چند روزی می‌شود که نسخه اول بتا جدیدترین سیستم‌عامل گوگل برای برخی دستگاه‌ها منتشر شده است. حال با گذر زمان کاربران به جدیدترین تغییرات اعمال شده بر روی این نسخه پی می‌برند. با توجه به تغییرات گسترده اعمال شده ظاهری روی اندروید ۱۲، گفته می‌شود که این بزرگترین بروزرسانی است که گوگل از سال ۲۰۱۸ و بعد از اندروید ۹ منتشر کرده است. بنابراین انتظارات ظاهری از نسخه پیشرو بیش از پیش است.

یکی از قسمت‌هایی که در نسخه جدید شاهد آن هستیم، ایموجی های اندروید ۱۲ هستند که با زبان طراحی جدید گوگل یعنی “Material You” بسیار همخوانی دارد. تجربه استفاده از اندروید ۱۲ به شما این حس را القا می‌کند که دیگر خبری از یک سیستم‌عامل خشک و بی‌رنگ خبری نیست. محیط کاربری شما عمیقا با رنگ‌ها در آمیخته شده و لذت استفاده از تلفن‌های هوشمند با حضور این نسخه، بیش از پیش خواهد بود.

تغییرات به قدری گسترده بوده‌اند که کاربران تا امروز فراموش کرده بودند که ایموجی‌های بروزرسانی جدید نیز با ظاهری جدید عرضه شده‌اند. با نگاه به ایموجی‌های جدید، مدرن و تازه بودن آنها را حس خواهید کرد. البته این نکته را به یاد داشته باشید که ایموجی‌های به نمایش گذاشته شده فقط مربوط به اندروید خام بوده و رابط کاربری دیگر کمپانی‌ها مثل One UI و… ظاهری متفاوت خواهند داشت.

با نگاه به تصویر زیر شما می‌توانید ایموجی‌های نسخه قبلی را با ظاهر جدیدشان مقایسه کنید:

 برخی تغییرات در ایموجی کوه و نارگیل فاحش بوده و سایر ایموجی‌ها حس تازگی را به کاربر منتقل می‌کنند. این مسئله نشان دهنده جدیت گوگل در ارتقا همه‌جانبه اندروید ۱۲ است. اگر قصد دیدن تمام ایموجی‌های راه پیدا کرده جدید به نسخه جدید سیستم‌عامل گوگل را دارید، می‌توانید با مراجعه به این لینک از تغییرات اعمال شده بر روی آنها آگاه شوید.

به نظر می‌رسد که اندروید ۱۲ در بیشتر موارد، می‌تواند یک نسخه هیجان انگیز برای کاربران باشد و ما منتظریم تا ببینیم که شرکت‌های شخص ثالث چگونه آنرا در زبان طراحی رابط کاربری خود بکار خواهند برد. بخصوص رابط کاربری سامسونگ که با انتشار One UI 3، توانست موفقیت بزرگی کسب کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *