پاورتل/ در حال حاضر، قرار دادن لینک صفحات اینترنتی در کپشن پست های اینستاگرام غیر ممکن است. ولی شاید به زودی این امکان فراهم شود؛ البته نه به صورت رایگان!
عدم امکان لینک گذاری در کپشن پست های اینستاگرام محدودیتی است که در قیاس با سایر شبکههای اجتماعی کاملا احساس میشود. کاربران فعلا ناگزیر به قرار دادن لینک در قسمت بایو (bio) هستند، اما این چندان کاربردی نیست؛ چون برای دسترسی به لینک مورد نظر، باید حتما پروفایل کاربر باز شود. از طرفی، برای کسانی که یک پیج بیزینس-محور دارند، تغییر مداوم پروفایل و اضافه کردن لینک جدید در بایو کار سختی است.
البته این محدودیت مزایایی هم دارد؛ مثلا اینکه شلوغی در کپشنها کمتر به چشم میآید. همچنین شاید این تلاشی برای ترغیب تجار به استفاده از آگهیهای تبلیغاتی پولی در اینستاگرام هم باشد.
ولی به نظر میرسد تغییراتی در راه است. بر اساس پتنت جدید فیس بوک (مالک اینستاگرام)، این شرکت قصد دارد امکان لینک گذاری در کپشن پستها را فراهم کند. اما در ازای چه؟
-
شکم بند لاغری پاک سمن مدل Neoprene سایز XXL
خرید محصول -
چسب برق چسب سینا مدل تایگر بسته ۱۰ عددی
اطلاعات بیشتر -
مجموعه ظروف سفری کرویت مدل IAN313688
خرید محصول -
میکروفون اسپیکر جوی روم مدل JR-MC5
۸۹۳,۴۰۰ ﷼ انتخاب گزینهها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند -
تیغه برف پاک کن مدل T11 -205 مناسب برای ام وی ام X33 بسته ۲ عددی
اطلاعات بیشتر -
نگهدارنده کمری تبر ساتونا مدل Alpine
خرید محصول -
اسپری پولیش داشبورد خودرو کاسپین مدل Mountain & Peach حجم ۳۰۰ میلی لیتر مجموعه ۲ عددی
اطلاعات بیشتر -
جاسوییچی طرح ابزارآلات مدل آچار فرانسه
۳۰,۰۰۰ ﷼ انتخاب گزینهها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند
هزینه گذاشتن لینک در کپشن پست های اینستاگرام
ظاهرا هر بار کاربران بخواهند ویدیو یا عکسی را با یک کپشن لینکدار پُست کنند، باید مبلغی را بپردازند. آنطور که این پتنت نشان میدهد، ۲ دلار به ازای هر پست!
اینکه پرداخت چنین مبلغی ارزشش را دارد یا خیر؛ چیزی است که کاربران باید بسنجند؛ اما به هرحال وجود این قابلیت بهتر از نبودش است. هماکنون فقط کاربران وریفای شده یا آنهایی که فالوورهای زیادی دارند، میتوانند لینکهای اینترنتی را به استوری خود ضمیمه کنند. سایر کاربران هم که باید به همان لینکگذاری در بایو دلخوش باشند.
اخیرا تغییرات دیگری نیز در اینستاگرام امتحان شده است؛ مثلا اضافه شدن چند زبانه جدید که شامل Reels و Shopping هم میشود. همه اینها نشان میدهند که فیسبوک ایدههای زیادی را برای محبوبتر کردن اینستاگرام در سر دارد.