سونی ویدئوی تبلیغاتی جدید پلی استیشن 5 را منتشر کرد

پاورتل/ رئیس بخش بازاریابی سونی می‌گوید که ویدئوی تبلیغاتی پلی استیشن ۵ با هدف «هدایت طرفداران به سوی مرزهای هیجان و فراتر از آن» آماده شده است.
   
مدت زمان بسیار کمی تا برگزاری رویداد بزرگ سونی  برای رونمایی از قیمت، زمان عرضه و بازی‌های جدید پلی استیشن ۵ باقی مانده است. لایو استریم جدید Playstation 5 Showcase بامداد پنجشنبه ۲۷ شهریورماه و رأس ساعت ۰۰:۳۰ بامداد پخش خواهد شد؛ اما در این فاصله، تبلیغ تلویزیونی جدیدی با شعار «Play Has No Limits» یا اجرای بازی محدودیتی ندارد منتشر شده که هیجان طرفداران را با حداکثر می‌رساند.

اریک لمپل (Eric Lempel)، رئیس دپارتمان بازاریابی  شرکت سونی در گفتگوی خود با رسانه خبری ورایتی درمورد ویدیوی تبلیغاتی جدید PS5 اظهار داشت: «درواقع این ویدئو بیشتر درمورد ماهیت و برند پلی‌استیشن ساخته شده و طرفداران را برای اتفاقات پیش رو هیجان‌زده می‌کند. هدف ما نیز جز این نیست و قصد داریم مسیر ورود به این دنیای رمزآلود و ناشناخته را در مقابل گیمرها قرار دهیم. آنچه که در ویدئو مشاهده می‌کنیم، هدایت طرفداران به سمت مرزهای شور و هیجان و فراتر از آن است. این همان پیغامی است که قصد داریم ازطریق ویدئو منتشر کنیم.»

رئیس دپارتمان بازاریابی شرکت سونی در ادامه صحبت‌های خود بیان می‌کند که «به‌زودی شاهد آغاز کارزار تبلیغاتی بسیاری از بازی‌ها خواهیم بود.» مشخص نیست که منظور او از این اظهارات حضور شماری از بازی‌های حین عرضه پلی‌استیشن ۵ در ویدیوهای تبلیغاتی آینده است یا مفهوم دیگری دارد. سونی تاکنون چند ویدیوی تبلیغاتی با جلوه‌های بصری ویژه را در ارتباط با کنسول جدید خود در برنامه‌های مختلف پخش کرده است.

پلی‌استیشن ۵ درحال‌حاضر برای عرضه در تعطیلات آخر سال ۲۰۲۰ برنامه‌ریزی شده است. رویداد آنلاین بعدی این شرکت حدود ۴۰ دقیقه طول خواهد کشید و طی آن قرار است شاهد نمایش آخرین بازی‌های استودیوهای سونی و همچنین استودیوهای شخص ثالث باشیم. همچنین به احتمال فراوان، قیمت و زمان دقیق عرضه کنسول نسل بعدی سونی نیز مشخص می‌شود. بااین‌حال، چنین موضوعی هنوز تأیید نشده است.

در همین خبر می توانید ویدئوی تبلیغاتی جدید پلی استیشن ۵ را مشاهده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *