بازی DARQ: Complete Edition معرفی شد

پاورتل/ استودیوی سازنده‌ی DARQ: Complete Edition امروز در خبر خوبی به معرفی این نسخه پرداخت. همچنین به منظور آشنایی بیشتر بازی‌بازان، تریلری از این بازی در دسترس قرار گرفته است که در همین خبر می‌توانید شاهد آن باشید.

DARQ: Complete Edition از سری عناوین ترسناک است که نسخه‌ی اصلی آن ابتدا در سال ۲۰۱۹ برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه شد و شاهد استقبال نسبتا خوب بازی‌بازان هم بودیم. در این بازی باید کنترل پسر بچه‌ای به نام Lloyd را به عهده بگیرید؛ کسی که رویاپردازی بسیار خوبی دارد و می‌تواند از آن در جهت تحقق اهدافش استفاده کند. پس اگر از دوست داران سبک ذکر شده هستید، این بازی می‌تواند شما را تا حد زیادی سرگرم کند. بد نیست بدانید که استودیوی فیردمیک (Feardemic) وظیفه‌ی ساخت این اثر را به عهده داشته است.

فیردمیک به تازگی به معرفی نسخه‌ی جدیدی از DARQ به نام DARQ: Complete Edition پرداخت که علاوه‌بر محتویات بازی اصلی، تمام به‌روزرسانی‌ها و بسته‌های الحاقی عرضه شده را هم در بر خواهد داشت. همچنین خصوصیات دیگری نیز به نسخه‌ی اصلی اضافه می‌شود که برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، می‌توانید تریلر گفته شده را در انتها تماشا و دریافت کنید. DARQ: Complete Edition در تاریخی نامشخص برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ، پلی‌استیشن ۵ و اکس‌باکس سری اکس در دسترس قرار خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *