بازی Dawn of the Monsters چه زمانی عرضه خواهد شد؟

پاورتل/ استودیوی وی‌فروارد (WayForward) امروز در جدیدترین خبر خود اعلام کرد که قرار است انتشار بازی Dawn of the Monsters برروی پلتفرم‌های مختلف را به عهده داشته باشد. علاوه‌بر آن، اطلاعاتی از عرضه‌ی این عنوان در دسترس قرار گرفته است که در ادامه می‌توانید شاهد آن باشید.

آثار دوبعدی همیشه نزد بازی‌بازان از محبوبیت بالایی برخوردار هستند و هنوز هم بازی‌بازان زیادی آن‌ها را برروی پلتفرم‌های خود تجربه می‌کنند. حال پیش‌بینی می‌شود که Dawn of the Monsters نیز با سبک اکشن خود یکی از همین بازی‌ها باشد. در این بازی باید با پاورتل و هدایت کاراکتر و هیولای دلخواه خود به نبرد با دیگر شخصیت‌ها رفته و لحظات هیجان انگیزی را به ارمغان آورید. در این بین آیتم‌هایی هم در اختیارتان قرار می‌گیرد تا لذت تجربه‌ی بازی دوچندان شود. Dawn of the Monsters ابتدا در سال ۲۰۱۹ میلادی معرفی شد اما عجیب است که تا به حال اطلاعات زیادی از آن به دست هواداران نرسیده است. قابل ذکر است که دو استودیوی ۱۲ای‌ام گیمز (۱۳AM Games) و وی‌فروارد به ترتیب وظیفه‌ی ساخت و نشر آن را به عهده دارند.

به نقل از ناشر Dawn of the Monsters، آگاه شدیم که این بازی در تاریخی نامشخص از سال ۲۰۲۱ میلادی برروی پلتفرم رایاه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن ۵، اکس‌باکس سری اکس، پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و نینتندو سوییچ در دسترس قرار خواهد گرفت. همچنین یکی از اعضای تیم سازنده در این خصوص گفته است:

در حال حاضر تمام تمرکز خود را روی بازی Dawn of the Monsters گذاشته‌ایم و قصد داریم که آن را با کمترین نقص در اختیار بازی‌بازان قرار دهیم. می‌دانیم که این بازی علی‌رغم گرافیک ساده‌ی خود، بسیار خاص و منحصربه‌فرد است و بازی‌بازان زیادی را به خود جذب خواهد کرد. بسیار خوشحال هستیم که با شرکت وی‌فروارد همکاری می‌کنیم و تلاش خود را برای خلق یک اثر شگفت انگیز انجام خواهیم داد.
ظاهرا نسخه‌ی فیزیکی بازی Dawn of the Monsters نیز در راه است و بعد از انتشار نسخه‌ی دیجیتالی، به دست طرفداران خواهد رسید. بدیهی است که استودیوی ناشر این نسخه نیز بعدا معرفی خواهد شد. ضمنا پیش‌بینی می‌شود که در روزهای پیش رو اطلاعات کاملی از گیم‌پلی، داستان و شخصیت‌های این اثر به همراه یک گیم‌پلی عرضه شود و باید دید که عملکرد تیم سازنده در این زمینه چگونه خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *