بازی Division امروز به طور کامل رایگان شد

سخت افزار/ بعد از مشکلاتی که برای رایگان شدن بازی Watch Dogs 2 پیش آمد قرار بود یوبیسافت به صورت رایگان نسخه‌های این بازی را برای تمام کاربران خود فعال کند اما متاسفانه این اتفاق برای درصد کمی از کاربران پیش آمد و خیلی از اکانت‌های یوبیسافت این بازی را دریافت نکردند. اما ظاهرا رایگان شدن بازی Division جبرانی برای کم کاری یوبیسافت بوده است.

برخلاف بازی‌های دیگر یوبیسافت مثل RainBow Six Siege یا Division 2 که تنها مدت زمان کوتاهی را به کاربران برای انجام بازی وقت می‌دهند، بازی Division به طور کامل رایگان شد و برای دانلود توسط تمام کاربران در دسترس قرار گرفته بود. رایگان شدن بازی Division به صورت کامل بوده است و بخش PvE و PvP به طور کامل در دسترس کاربران قرار گرفته است اما زمان اضافه کردن این بازی تنها تا ۸ سپتامبر می‌باشد.

این بازی هنوز در فروشگاه یوبیسافت با قیمت ۲۹.۹۹ دلار برای خرید موجود است و رایگان شدن آن به نوعی می‌تواند یک فرصت خوب برای کاربران زیادی مثل کاربران ایرانی باشد که قصد هزینه زیاد برای بازی ندارند اما علاقه مند به انجام این بازی دارند. تنها مشکلی که با رایگان شدن این بازی به وجود آمده است این می‌باشد که رایگان شدن بازی Division تنها به نسخه PC محدود شده است و مابقی پلتفرم‌های پشتیبانی کننده از این بازی برای دریافت نیاز به هزینه ۳۰ دلاری دارند.

رایگان شدن بازی Division. اما چرا؟
بازی Division سال ۲۰۱۶ برای تمام پلتفرم‌های بازی منتشر شد و محبوبیت بالایی را توسط تمام کاربران یوبیسافت و دیگر علاقه مندان دریافت کرد. مشخص نیست که به چه دلیل یوبیسافت اقدام به رایگان کردن این بازی کرده است اما ظاهرا برنامه ریزی‌های بزرگتری پشت پرده این بازی وجود دارد. یکی از مثال‌های آن خرید درون برنامه‌ای است که قیمت بسیار بیشتری را نسبت به قیمت ۳۰ دلاری بازی به حساب کمپانی یوبیسافت وارد خواهد کرد. علاوه بر مورد گفته شده احتمال اینکه کاربران بعد از انجام نسخه اول این بازی اقدام به خرید نسخه دوم و همچنین در صورت عرضه، نسخه سوم بازی Division کنند زیاد است. برای اضافه کردن این بازی به اکانت خود از طریق این لینک اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *