بازی Fast and Furious Crossroads مشکلاتی دارد

پاورتل/ نظر می‌رسد نسخه‌ی رایانه‌های شخصی بازی Fast & Furious Crossroads کمبودها و مشکلاتی دارد که باعث نارضایتی بازی‌بازان شده است. خریداران این بازی اعتراض خود را در فروشگاه استیم مطرح کرده‌اند. 

بازی Fast & Furious Crossroads در مراسم Game Awards سال ۲۰۱۹ معرفی شد. بعد از انتشار این بازی در چند روز پیش، نارضایتی‌های کاربران رایانه‌های شخصی بالا گرفت. هنوز نقدها و نمرات این بازی منتشر نشده است؛ بنابراین تنها مرجع نقد آن نظرات کاربران استیم محسوب می‌شود.

عنوان Fast & Furious Crossroads ابتدا برای انتشار در ماه مه برنامه‌ریزی شده بود؛ اما به خاطر شیوع بیماری کرونا با تاخیر مواجه شد. بعد از انتشار آن در تاریخ ۱۷ مرداد (۷ آگست ۲۰۲۰)، کاربران رایانه‌های شخصی از کیفیت بازی و به‌ویژه کیفیت پورت آن ناراضی هستند. به عقیده‌ی برخی، اصل بازی برای کنسول‌ها ساخته شده و شرکت سازنده بعدا به فکر پورت آن افتاده است.

مشکل اصلی که کاربران با آن مواجه‌اند، مشکلات پشتیبانی از کیبورد است. در این بازی قابلیت تغییر کلیدها در نظر گرفته نشده و راهنماهای آن، دکمه‌های کنسول‌ها را نشان می‌دهند. به همین علت کاربران تیم سازنده را به کم‌کاری متهم کرده‌اند؛ چراکه آن‌ها به ساده‌ترین بخش‌های بازی توجه نداشته‌اند. در نتیجه‌، بازخوردهای این بازی در فروشگاه استیم عموما منفی هستند. البته مشکلات دیگری در بحث گرافیک و مکانیک‌های بازی وجود دارند که کاربران به آن‌ها هم اشاره می‌کنند.

بازی Fast & Furious Crossroads در حال حاضر برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان در دسترس قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *