بازی/ Idle Fitness Gym Tycoon؛ باشگاه بدنسازی راه بیاندازید

Idle Fitness Gym Tycoon – مدیریت باشگاه بدنسازی یک بازی جالب و بسیار سرگرم کننده از دسته بازی های سبک شبیه سازی (Simulation) است که به صورت رایگان از سوی استودیوی Codigames عرضه شده است. این استودیو تخصص زیادی در ساخت و انتشار بازی های سبک Idle و Tycoon دارد و تا کنون بازی های جذاب و پرمخاطبی مثل  Idle Theme Park Tycoon – Recreation Game ، Empires of Sand TD ، Idle Supermarket Tycoon – Tiny Shop Game و بازی محبوب Hotel Empire Tycoon را تولید و عرضه نموده است. همانطور که دیدید، پیش از این این استودیو بازی هایی در رابطه با مدیریت سوپرمارکت و یا مدیریت هتل عرضه کرده بود و حالا بازی که در این مطلب قصد معرفی آن را داریم، یک بازی در رابطه با مدیریت و توسعه یک باشگاه بدنسازی و سالن ورزشی است. در Idle Fitness Gym Tycoon – Workout Simulator Game شما قرار است در نقش صاحب اصلی یک مجموعه بزرگ ورزشی، یک باشگاه بدنسازی و تناسب اندام را توسعه داده و به بهترین شکل ممکن آن را گسترش دهید. از شروع بازی، شما می توانید با کمک بخش آموزشی چیزهای مختلفی که در روند کلی بازی تأثیر دارند را شناسایی کرده و هر کدام را به خوبی بشناسید تا بتوانید از آن ها برای گسترش کسب و کار خود استفاده کنید.

در Idle Fitness Gym Tycoon با شروع بازی مشتریان به سمت باشگاه شما می آیند. هر مشتری برای وارد شدن نیاز به ثبت نام دارد که این کار توسط یک سیستم خودکار صورت می پذیرد و اولین درآمد شما در این بخش خلاصه می شود. بعد از اینکه مشتریان وارد باشگاه شدند، اولین کاری که می کنند این است که به سمت رخت کن و لاکرها بروند و لباس‌های مخصوص ورزش خود را بپوشند. پس اولین چیزی که شما باید برای آن ها فراهم کنید، تعداد کافی لاکر برای مشتریان است. بعد از آن، مشتریان به سمت سالن رفته و از دستگاه های ورزشی و تناسب اندام استفاده می کنند. اگر تعداد دستگاه های شما کم باشد، دیگر مشتریان در صف می ایستند تا نوبشان شود و این کار باعث می شود تا رضایت کلی آنها کاهش یابد. همچنین اگر دستگاه‌های شما به روز نباشند، میزان درآمد شما هم از آنها کمتر و کمتر می شود. در Idle Fitness Gym Tycoon – Workout Simulator Game می توانید انواع و اقسام دستگاه های بدنسازی را در سالن خود به کار ببرید و با ارتقا چند ده مرحله‌ای هرکدام، آنها را به‌روز کرده و باشگاه خود را مجهز به آخرین و مدرن‌ترین دستگاه‌ها کنید. شما همچنین قادر هستید تا با راه اندازی یک بوفه، اقدام به فروش محصولات مختلف به مشتریان کرده و از همین راه درآمدزایی کنید. نمای بازی از بالا است و شما می‌توانید کل مجموعه را به‌خوبی تحت نظر داشته باشید. رسیدگی به بخش‌های مختلف در این بازی زیبا می تواند چالشی بسیار هیجان انگیز برای علاقه مندان به بازی های سبک کلیکر و Tycoon باشد. 

توی قسمت نظرات برامون بنویسید این عنوان براتون جالب بوده یا نه؟ قبلا هم بازیش کردید یا می‌خواید الان خودتون رو به چالش بکشید و یک بازی تازه رو امتحان کنید.

نسخه اندروید مورد نیاز: ۷.۰ و بالاتر
حجم: ۱۶۵ مگابایت

لینک دانلود برای اندروید و آی او اس (لینک کمکی)

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *