بازی/ Tap Tap Dig؛ مرکز کره زمین را بشکافید

Tap Tap Dig – Idle Clicker Game بازی محبوب و سرگرم کننده با طراحی و ساخت کم‌نظیر در سبک بازی‌های شبیه سازی از Iron Horse Games LL است که به صورت رایگان عرضه شده است.

با نصب Tap Tap Dig می‌توانید یک بازی کلیکی–مدیریتی جالب با محیطی ساده و در عین حال سرگرم کننده و گرافیک دو بعدی بسیار زیبا در سبک کارتونی را تجربه کنید که در آن نقش معدن داری را ایفا می‌کنید که قصد کندن مرکز کره زمین را دارد! شما به عنوان یک معدنچی باید با کلیک‌های پشت سر هم اقدام به کندن زمین بکنید و انواع جواهرات و سنگ‌های قیمتی را از دل آن بیرون بکشید! با پیشروی در بازی و کسب پول قادرید معدنچی استخدام کنید تا کارتان آسان‌تر شوید؛ معدنچی دزد دریایی، دوغاب ساختمانی و سیاه چاله مینیاتوری از جمله معدنچیانی هستند که قادرید آنها را استخدام کنید! با جمع آوری آیتم‌های در دسترس مثل فسیل‌ها، یک بمب بسازید و با کمک آن سرعت پیشروی در کندن زمین را افزایش دهید! اگر به دنبال یک بازی ساده و کم حجم برای پر کردن اوقات فراغتتان هستید بدون شک Tap Tap Dig نظرتان را جلب می‌کند.

توی قسمت نظرات برامون بنویسید این عنوان براتون جالب بوده یا نه؟ قبلا هم بازیش کردید یا می‌خواید الان خودتون رو به چالش بکشید و یک بازی تازه رو امتحان کنید.

نسخه اندروید مورد نیاز: ۵.۰ و بالاتر
حجم: ۵۷ مگابایت

لینک دانلود برای اندروید و آی او اس

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *