یوتیوب با متمایز کردن ویدیوهای کوتاه موسوم به Shorts با ویدیوهای معمولی به محتواسازان اجازه میدهد کانالهای خود را راحتتر سازماندهی کنند و کاربران نیز میتوانند راحتتر به محتوای موردنظر خود در کانالها دسترسی داشته باشند.
یوتیوب وبسایت و اپلیکیشنهای موبایلی خود را بهروزرسانی کرده است و حالا فیلمهای کوتاه، پخش زنده و ویدیوهای معمولی کانالها در برگههای خاص خود نمایش داده میشود. این شرکت در پست وبلاگی خود اعلام کرد که تغییر مذکور براساس بازخوردهای کاربران اعمال شده است و اکنون بینندگان میتوانند انواع ویدیوهای مورد علاقهی خود را هنگام کاوش محتوای کانالها راحتتر پیدا کنند.
پیشاز بهروزرسانی اخیر یوتیوب، هنگام مراجعه به کانالها، یک برگه با عنوان ویدیوها را مشاهده میکردید که شامل فهرستی از همهی آپلودهای آن کانال ازجمله ویدیوهای کوتاه، پخش زنده و ویدهای معمولی بود. بهنوشتهی ورج، اکنون این پلتفرم هرنوع ویدیویی را در یک تب خاص نمایش میدهد. این ویژگی از روز گذشته به یوتیوب اضافه شده است و احتمالاً طی هفتههای آینده برای همهی کاربران دردسترس قرار خواهد گرفت.
-
دستبند نقره مردانه لیردا مدل اسم نیما DCR 371
۲,۹۹۴,۰۰۰ ﷼ خرید محصول -
پایه نگهدارنده گوشی موبایل جاست موبایل مدل ShutterGrip
خرید محصول -
پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس مدل SUYL-BWL0
خرید محصول -
ساعت هوشمند سامسونگ مدل Gear S3 Frontier SM-R760 بند لاستیکی
اطلاعات بیشتر -
ضربه گیر لق کن دستگاه لاستیک درار خودرو مدل mag-91
اطلاعات بیشتر -
شارژر دیواری سونی اریکسون مدل K-750
خرید محصول -
محافظ صفحه نمایش مدل FRO-2 مناسب برای اپل واچ ۴۲ میلی متری
خرید محصول -
کابل تبدیل USB به ۳۰-پین ویژه iPad و iPod و iPhone
خرید محصول
یکی از نکات منفی درمورد رویکرد جدید یوتیوب این است دیگر نمیتوان همهی محتوای یک کانال را بهطور یکجا مشاهده کرد. بااینحال، بهروزرسانی جدید این پلتفرم برای بسیاری از کاربران مفید خواهد بود، زیرا امکان دارد بسیاری از بینندگان فقط به تماشای ویدیوهای کوتاه یا معمولی یک کانال علاقه داشته باشند.
تغییر جدید یوتیوب خبر بسیار خوبی برای سازندگان ویدیو محسوب میشود. ازطرف دیگر، این شرکت اخیراً اعلام کرده است که از سال آینده، بخشی از درآمد حاصل از نمایش آگهیها در ابتدای ویدیوهای کوتاه به سازندگان محتوا تعلق خواهد گرفت. این مورد میتواند به افزایش محبوبیت یوتیوب نسبت به تیکتاک کمک کند زیرا پلتفرم رقیب درحالحاضر بخشی از درآمد حاصل از نمایش تبلیغات را به سازندگان ویدیوها پرداخت میکند.