معرفی اپ – برنامه/ تست سرعت اینترنت

Speed test 4G 5G WiFi & maps Premium بیش از یک تست سرعت ساده، nPerf بهترین و کاملترین ابزار اندازه گیری کیفیت اتصال تلفن همراه تا سرعت ۱ گیگابایت/ثانیه را به شما می دهد!
اینترنت در ایران با مشکلات ریز و درشت فراوانی روبروست، اما شاید آزاردهنده ترین مشکل بحث سرعت و پهنای باند باشد. از این رو در میان شرکت های ارائه کننده خدمات اینترنتی، با مقایسه عملکردها باید به سراغ گزینه ای برویم که نسبت به سایر رقبا خدمات بهتری را به مشتریانش ارائه می کند.

اپلیکیشن هایی همچون OpenSignal و nPerf Speed Test که امروز به معرفیش خواهیم پرداخت، انجام این مقایسه و بررسی عملکرد را برای کاربر مهیا کرده اند. در کنار وبسایت nPerf، اپلیکیشن موبایل آن نیز یکی از بهترین ابزارها برای تست سرعت اینترنت محسوب می شود که با آن قادرید مواردی همچون سرعت نت، بارگذاری مرورگر و سرعت استریمینگ ویدئوها را به دقت اندازه بگیرید.
خوشبختانه اپ موبایل nPerf از همه نوع اتصال اینترنتی، از ۲G و ۳G گرفته تا LTE و وایمکس و وای فای پشتیبانی می کند؛ بنابراین به غیر از تست سرعت نت خانگی می توان با آن عملکرد اینترنت موبایل را هم مورد بررسی قرار داد.
یک تست کامل اینترنت در nPerf شامل تست سرعت (دانلود، آپلود و پینگ)، تست بارگذاری صفحات اینترنتی (مقایسه حجم صفحه و زمان طی شده برای بارگذاری) و تست بارگذاری ویدئوها در یوتوب (از کیفیت ۲۴۰p تا ۷۲۰p) می شود که تمام نتایج حاصل از آن را می توانید با سرویس های دیگر منطقه مقایسه کنید. البته به علت نبود اطلاعات کافی، این امکان هنوز برای کشور ایران مهیا نشده. کلیه نتایج را هم می توان به صورت یک تصویر کوچک در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشت. ضمنا به غیر از تست اینترنت، در تنظیمات nPerf می توان برای مصرف اینترنت محدودیت تعیین کرد تا اپلیکیشن پس از رسیدن مصرف دیتا به سقفی که تعیین کرده اید به شما هشدار دهد.

شما تجربه استفاده از این اپلیکیشن رو دارید؟ اگر قراره الان دانلودش کنید لطفا بعدش برگردید همینجا و بهمون بگید چطور بود. منتظرتون هستیم.

نسخه اندروید مورد نیاز: ۴.۱ و بالاتر
حجم: ۱۵ مگابایت

لینک دانلود برای اندروید

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *