تاخیر در عرضه عنوان بعدی BattleField

سخت افزار/ همانطور که می‌دانید آخرین عنوان Battlefield در سال ۲۰۱۸ منتشر شد و Battlefield V نام گرفت. این سری از بازی‌های EA Games برخلاف Activision’s Call of Duty ، به صورت سالانه منتشر نمی‌شود. حال با نزدیک شدن به پایان سال ۲۰۲۰ و با منتشر شدن خبری از سوی EA، مشخص شد که سال ۲۰۲۱ را بدون عنوان جدید سپری نخواهیم کرد. برای جزئیات بیشتر انتشار عنوان بعدی BattleField در سال ۲۰۲۱ با سخت افزار مگ همراه باشید.

اندرو ویلسون، مدیر عامل شرکت EA تأیید کرد که عنوان جدید Battlefield در فصل تعطیلات سال ۲۰۲۱ از راه می‌رسد. و این به این معنی است که باید تقریباً یک سال یا بیشتر منتظر عنوان جدید باشیم. ویلسون در ادامه عنوان کرد که EA جزئیات بیشتری از این بازی را در بهار سال آینده به اشتراک می‌گذارد.

او در ادامه اذعان داشت که سری بعدی بازی Battlefield با مقیاسی جدید تولید خواهد شد. پیشرفت‌های فنی کنسول‌های جدید [PlayStation 5 و Xbox Series X / S] تیم تولید این بازی را قادر ساخته تا پتانسیل واقعی نسل بعدی را ارائه دهد.

به نظر می‌رسد که EA در ابتدا قصد داشت این بازی را امسال منتشر کند. ویلسون در هفته گذشته تمام تیم تولید کننده را جمع کرد و با آن‌ها درباره تمامی ابعاد بازی جدید صحبت کرد. در نهایت وی با اعطای مهلت یک سال اضافی به تیم تولید کننده، فرصتی گرانبها را به آن‌ها تقدیم کرده اما قطعا به همان مقدار هم انتظار نتیجه قابل قبول دارد.

وی در ادامه افزود : DICE یکی از با استعدادترین استودیوهای کره زمین است و ما توانسته‌ایم از طریق تجارت EA Sports از تمامی پتانسیل‌های این استودیو استفاده کنیم. شرکت DICE هم برای تمرکز عمده بر روی بازی جدید Battlefield، اوایل امسال تمام به روزرسانی‌های Star Wars Battlefront 2 و Battlefield 5 را متوقف کرد.

بازی جدید Battlefield در تعطیلات ۲۰۲۱ منتشر می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *