تاریخ انتشار بازی Vigil: The Longest Night مشخص شد

پاورتل/ استودیوی گلس هارت گیمز (Glass Heart Games) که در گذشته به معرفی بازی Vigil: The Longest Night پرداخته بود، امروز تاریخ دقیق انتشار آن را مشخص کرد. همچنین به منظور آشنایی بازی‌بازان، تریلر جدیدی از این بازی در دسترس قرار گرفته است که در همین خبر می‌توانید شاهد آن باشید.

عناوین دوبعدی همیشه نزد بازی‌بازان از محبوبیت بالایی برخوردار است؛ چرا که این بازی‌ها یاد و خاطره‌ی قدیم را برای آن‌ها زنده می‌کند. حال پیش‌بینی می‌شود که Vigil: The Longest Night نیز یکی از همین آثار باشد. در این بازی به سبک‌های اکشن و پلتفرمر، باید کنترل دختری را به دست گرفته و از سلاح‌ها و امکانات مختلفی برای از بین بردن شیاطین و سایر دشمنان خود استفاده کنید.

لازم به ذکر است که دو استودیوی گلس هارت گیمز و انادر ایندی (Another Indie) به ترتیب وظیفه‌ی توسعه و عرضه‌ی این عنوان را به عهده دارند.

بازی Vigil: The Longest Night در تاریخ ۲۳ پاورتل ۱۳۹۹ (۱۴ اکتبر ۲۰۲۰ میلادی) به دست دارندگان پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول نینتندو سوییچ خواهد رسید. ضمنا همان‌طور که در گذشته هم گفته شده بود، نسخه‌های پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان این بازی در راه هستند، اما تاریخ دقیق عرضه‌ی آن‌ها هنوز مشخص نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *