تاریخ انتشار نسخه‌ فیزیکی بازی One Step From Eden مشخص شد

پاورتل/ شرکت فلای‌های ورکس (Flyhigh Works) امروز در تازه‌ترین خبر خود اعلام کرد که نسخه‌ی فیزیکی بازی One Step From Eden سال آینده میلادی به دست بازی‌بازان خواهد رسید. اگر از طرفداران این بازی هستید، در ادامه با ما همراه باشید.

One Step From Eden را باید عنوانی در سبک‌های روگ‌لایک و استراتژی محور به شمار آورد که در آن قادر هستید تا به صورت تک‌نفره و یا آنلاین با دوستان یا دیگر بازی‌بازان از سایر نقاط جهان تجربه کنید. در این بازی باید با استفاده از سلاح‌ها و تجهیزاتی که در اختیار دارید، انتقام سختی از دشمنان گرفته و آن‌ها را یکی پس از دیگری شکست دهید تا سطح توانایی‌هایتان افزایش یابد. از دیگر امکانات این بازی باید به گیم‌پلی رنگارنگ و چشم‌نواز و همچنین رمز و رازهای متنوع اشاره داشت. گفتنی است که دو استودیوی فلای‌های ورکس و هامبل گیمز (Humble Gaames) به ترتیب در امر توسعه و انتشار آن نقش داشته‌اند.

بازی One Step From Eden در گذشته به صورت دیجیتالی و انحصاری برروی کنسول نینتندو سوییچ عرضه شده بود و با استقبال نسبتا خوبی هم از سوی بازی‌بازان مواجه شد. حال ناشر این اثر تصمیم دارد تا نسخه‌ی فیزیکی آن را در تاریخ ۷ اسفند ۱۳۹۹ (۲۵ فوریه ۲۰۲۱ میلادی) به دست هواداران برساند و باید دید که تا چه حد در این زمینه موفق خواهد بود.

در صورت دریافت اخبار بیشتر پیرامون One Step From Eden، آن‌ها را به اطلاع شما عزیزان خواهیم رساند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *