تاریخ انتشار نسخه‌ کنسولی بازی Cloudpunk مشخص شد

پاورتل/ استودیوی مرج گیمز (Merge Games) امروز در جدیدترین خبر خود از تاریخ انتشار نسخه‌ی کنسولی بازی Cloudpunk رونمایی کرد. همچنین برای آشنایی بیشتر بازی‌بازان، تریلری از این نسخه در دسترس قرار گرفته است که در همین خبر می‌توانید شاهد آن باشید.

Cloudpunk عنوانی در سبک‌های اکشن و ماجراجویی است که ابتدا در ماه آپریل امسال برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه شد و مورد استقبال عده‌ی زیادی از بازی‌بازان هم قرار گرفت. از همان زمان زمزمه‌هایی مبنی بر انتشار نسخه‌ی کنسولی این بازی به گوش می‌رسید که در نهایت این اخبار توسط تیم سازنده تایید شد. در این بازی باید کنترل شخصیتی به نام رانیا (Rania) را به دست گرفته و وارد سفینه‌ی عجیب خود شوید. سپس باید به گشت و گذار و کشف رمز و رازهای مختلف در شهر بپردازید و از یکی از جالب‌ترین عناوین این سبک لذت ببرید.

چند ماه قبل هم نسخه‌ی فیزیکی این بازی معرفی شد. لازم به ذکر است که دو استودیوی آن لندز (on Lands) و مرج گیمز به ترتیب وظیفه‌ی ساخت و عرضه‌ی Cloudpunk را به عهده داشته‌اند.

هر دو نسخه‌ی دیجیتالی و فیزیکی بازی Cloudpunk برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و نینتندو سوییچ قرار است در تاریخ ۲۴ پاورتل ۱۳۹۹ (۱۵ اکتبر ۲۰۲۰ میلادی) به دست بازی‌بازان برسد. در صورت دریافت اخبار بیشتر پیرامون این اثر، آن‌ها را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *