تاریخ معرفی گوشی‌های پیکسل 4a 5G و پیکسل 5 مشخص شد

پاورتل/ اوایل این ماه، گوگل گوشی میان رده Pixel 4a را معرفی کرد. در این رویداد، این شرکت همچنین تأیید کرد که گوشی های پیکسل ۵ و پیکسل ۴a 5G را تا پاییز امسال عرضه خواهد کرد. امروز می شنویم که شاید تاریخ معرفی پیکسل ۴a 5G و پیکسل ۵ احتمالا ۹ پاورتل ۹۹ باشد.

به زودی و پس از رویداد معرفی، این حدس و گمان مطرح شد که گوگل اوایل ماه اکتبر Pixel 5 و Pixel 5a 5G را معرفی خواهد کرد. با این حال، جان Prosser ادعا کرد که هر دو تلفن در تاریخ ۹ پاورتل ۹۹ عرضه خواهند شد.

با توجه به گزارش جدید، پیکسل های ۵G در رنگ هایی مانند سیاه و سبز در آخرین روز ماه سپتامبر اعلام می شود. پیکسل ۴a 5G اما در رنگ سیاه معرفی خواهد شد. همچنین Pixel 4a 5G در ماه اکتبر به رنگ سفید عرضه می شود. هیچ گونه اطلاعاتی در مورد مشخصات این تلفن ها وجود ندارد.

یک گزارش اخیر ادعا کرده بود که پیکسل ۵ یک دستگاه بزرگ است اما به آن پیکسل ۵ ایکس ال نمی گویند. ممکن است این گوشی از نمایشگر بزرگ ۶.۶۷ اینچ برخوردار باشد و انتظار می رود از رفرش ریت ۱۲۰ هرتز پشتیبانی کند. صفحه نمایش می تواند توسط سامسونگ یا BOE ساخته شود. انتظار می رود این دستگاه از کیفیت ساخت بالا استفاده کند.

پیش بینی می شود که گوگل پیکسل ۵ به چیپست اسنپدراگون ۷۶۵G و ۸ گیگابایت حافظه رم مجهز شود. این گوشی ممکن است حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی را در اختیار کاربران قرار دهد. همچنین می تواند با یک اسکنر اثر انگشت در قسمت عقب تعبیه شود. قیمت این دستگاه ۶۹۹ دلار است.

هنوز مشخص نیست که آیا Pixel 4a 5G توسط اسنپدراگون ۷۶۵G یا برخی از چیپست های دیگر تغذیه می شود. تمام آنچه در مورد پیکسل ۴a 5G شناخته شده است اینست که با کیفیت ساخت ارزان تر و قیمت ۴۹۹ دلاری همراه خواهد بود.

نظر شما چیست؟ منتظر گوشی های ۵G پیکسل هستید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *