تاریخ معرفی گوشی های آنر ۵۰ مشخص شد

پاورتل/ سرانجام تاریخ معرفی گوشی های آنر ۵۰ به صورت رسمی مشخص شد. سری HONOR 50 در سه نسخه معمولی، پرو و پرو پلاس با مشخصاتی متفاوت عرضه خواهند شد.

ما می‌دانستیم که آنر به زودی از گوشی‌های پرچمدار جدید خودش تحت برند HONOR 50 رونمایی خواهد کرد، اما تاریخ آن مشخص نبود. اکنون تاریخ معرفی گوشی های آنر ۵۰ به صورت رسمی معرفی شده است و باید ۱۶ ژوئن (۲۶ خرداد ماه) منتظر ملاقات با این پرچمداران اندرویدی باشیم.

شرکت آنر پستی را در صفحه ویبو خود منتشر کرده که در آن به معرفی گوشی های آنر ۵۰ پرداخته است. البته به هیچ یک از مشخصات فنی این محصولات اشاره‌ای نشده،‌ فقط آنر از طراحی ماژول دوربین این گوشی‌ها که در آن از دو حلقه استفاده شده، پرده برداشته است.

سازنده چینی هنوز هیچ یک از جزئیات به بیرون درز کرده از محصولات جدیدش را تأیید نکرده است، اما طبق گفته‌های منابع قابل اعتماد نسخه معمولی گوشی HONOR 50 به همراه نسخه پرو آن از چیپست اسنپدراگون ۷۷۸ جی قدرت خواهند گرفت. همچنین، آنطور که از سایت بنچمارک‌گیری Master Lu پیداست نسخه پرو پلاس این گوشی نیز به چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ مجهز خواهد بود.

از دیگر اطلاعات نسخه پرو پلاس آنر ۵۰ می‌توان به نمایشگر ۶.۷۹ اینچی +QHD امولد، ۸ گیگابایت رم LPDDR5، حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی از نوع پر سرعت UFS 3.1 و یک باتری ۴.۴۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی ۶۶ وات و شارژ بی‌سیم ۵۰ وات اشاره کرد.

روی نمایشگر این گوشی دوربین دوگانه‌ای متشکل از حسگرهای ۳۲ +‌ ۸ مگاپیکسلی حضور دارد، در حالی که قاب پشتی از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی به همراه حسگر ۱۳ مگاپیکسلی فوق گسترده، ۸ مگاپیکسلی تله فوتو و یک حسگر سه‌بعدی ToF میزبانی می‌کند. به زودی با اطلاعات بیشتری از این گوشی‌ها بازمی‌گردیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *