تجربه بازی Fallout 76 به مدت یک هفته رایگان خواهد بود

پاورتل/ بازی Fallout 76 در زمان عرضه به دلیل برخی از اشتباهات بزرگ و کاستی‌های زیاد با بازخوردهای بسیار منفی از جانب بازی‌بازان و منتقدان همراه بود. به جز مشکلات بخش گرافیک فنی و باگ‌های پر تعداد گیم‌پلی، سرورهای ضعیف و ارتباطات ناقص تجربه‌ی بازی Fallout 76 را حتی برای طرفداران سرسخت این سری غیر ممکن ساخته بود. با تمام این مشکلات شرکت بازی‌سازی بتسدا (Bethesda) به صورت کامل به حمایت از این بازی پرداخت و با انتشار به‌روزرسانی‌های مختلف به افزایش کمی و کیفی محتویات آن پرداخت و بسیاری از مشکلات فنی بازی را برطرف ساخت.

این شرکت در مسیر موفقیت بازی Fallout 76 تلاش‌های بسیاری انجام داد و تا حد بسیار چشمگیری در کار خود موفق ظاهر شد. اکنون با این که بازی آنلاین Fallout 76 هنوز برخی مشکلاتی را دارد که باعث نارضایتی بازی‌بازان است اما دیگر نمی‌توان آن را به مانند روز اول یک عنوان پر از مشکلات وناقص به شمار آورد.

به تازگی شرکت بتسدا در خبری رسمی اعلام کرد تجربه‌ی بازی Fallout 76 به مدت یک هفته تا تاریخ ۵ آبان ماه ۱۳۹۹ (۲۶ اکتبر ۲۰۲۰ میلادی) برروی تمامی پلتفرم‌های مقصد بازی رایگان خواهد بود. این تجربه‌ی رایگان بازی شامل تمامی بسته‌های الحاقی و به‌روزرسان‌های پس از عرضه‌ی آن به مانند Wastelanders نیز خواهد بود تا بازی‌بازانی که تاکنون به تجربه‌ی این عنوان نپرداخته‌اند، به خوبی با تمام پتانسیل‌های این بازی آشنا شوند. بسته الحاقی Wastelanders تا حدودی قادر است برای بازی‌بازان عنوان Fallout 76 یک تجربه‌ی تک نفره، ایده‌آل و منحصر به فرد را رقم زند که بسیاری از طرفداران درخواست اینچنین تجربه‌ای را از پشتیبانی‌کنندگان داشته‌اند. علاوه بر این موارد، شرکت بتسدا اعلام کرد که تا هفته‌ی آینده امتیازهایی که بازی‌بازان کسب می‌کنند به همراه XP ،Score Point و تخفیفات فروشگاه بازی دو برابر خواهند بود.

بازی Fallout 76 هم اکنون برروی اکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد. همچنین این بازی برای بازی‌بازان کنسول اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی برروی سرویس اکس‌باکس گیم‌پس (Xbox Game Pass) در دسترس قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *