توسعه بازی Avatar تا سال ۲۰۲۳ طول خواهد کشید

پاورتل/ شرکت یوبی‌سافت و استودیوی مسیو انترتینمنت طی اعلامیه‌ی خبر تاخیر در روند ساخت و توسعه‌ی بازی Avatar تا اوایل سال ۲۰۲۳ را منتشر نمودند.

اگر به‌خاطر داشته باشید، شرکت یوبی‌سافت (Ubisoft) در ماه فوریه سال ۲۰۱۷ اعلام کرد که طی قراردادی با شرکت‌های لایت‌استورم انترتینمنت (Lightstorm Entertainment) و فاکس (Fox) بر سر توسعه‌ی بازی Avatar به توافق رسیده است. همچنین، این شرکت اعلام کرد که توسعه‌ی بازی مذکور را به استودیوی توسعه‌دهنده‌ی عناوین The Division یعنی مسیوانترتینمنت (Massive Entertainment) سپرده است. علاوه براین، جیمز کامرون (James Cameron) طی رویداد مذکور شخصاً از علاقه‌ی این استودیو و پتانسیل‌های موتور Snowdrop برای توسعه‌ی چنین بازی تحت تأثیر قرار گرفته است.

اما حالا و پس از سکوت خبری برای مدتی حدود سه سال، استودیوهای مذکور اعلام کردند که توسعه‌ی این بازی حدود سه سال دیگر نیز زمان خواهد برد. البته لازم به‌ذکر است که طبق ادعای یوبی‌سافت، این زمان در ابتدا بسیار کوتاه‌تر بوده اما مشکلاتی و مواردی که اخیراً گریبان توسعه‌دهندگان سراسر دنیا را گرفته‌است باعث شده تا روند ساخت و تاریخ عرضه‌ی این بازی نیز دچار تاخیر شود.

البته بسیاری از کارشناسان همواره معتقد هستند که تاریخ اتمام این پروژه به تاریخ اکران فیلم‌های جدید “آواتار” گره خورده است و این موضوع نیز به دلیل بروز تاخیر در تاریخ اکران “آواتار ۲” تا اواخر سال ۲۰۲۲ رخ داده است. از طرفی دیگر، مدیر مالی ارشد یوبی‌سافت یعنی فردریک دوگِ (Frédérick Duguet) در بخشی از گزارش مالی سال ۲۰۲۱ این شرکت چنین اذعان داشت که:

با به تعویق افتادن اکران فیلم آواتار تا دسامبر ۲۰۲۲، ما تصمیم گرفتیم که درآمدهای بازی آواتار را به سال ۲۰۲۳ منتقل کنیم
همانطور که مطلع هستید، سال مالی ۲۰۲۳ از اول آوریل ۲۰۲۲ آغاز شده و تا ۳۱ مارس ۲۰۲۳ ادامه می‌یابد. همچنین، این موضوع که عرضه‌ی بازی پس از اکران فیلم مذکور فروش و سود بسیار بیشتری را روانه‌ی یوبی‌سافت کرد نیز روشن است.

متاسفانه، تاکنون هیچ اطلاعات رسمی از پلتفرم‌های مقصد و موارد دیگر از بازی Avatar منتشر نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *