پاورتل/ توییتر کمتر از دو هفته پیش پس از وقفهای چند ساله امکان ثبت درخواست برای دریافت تیک تاییدیه را فعال کرد. ولی شنبه گفته شد که این قابلیت مجددا متوقف میشود. حالا امروز اعلام شده که امکان ثبت درخواست تیک آبی توییتر دوباره در اختیار کاربران قرار گرفته است.
شرکت توییتر امروز با انتشار توییتی در پاسخ به خبر توقف موقت ثبت درخواستها، ضمن عذرخواهی از وقفه پیش آمده اعلام کرد که حالا دوباره میتوانید از این شبکه اجتماعی تیک آبی بگیرید. زمانی که این ویژگی دو هفته پیش فعال شد، توییتر وعده داده بود که پاسخ درخواستها ظرف چند روز به دست کاربران میرسد، ولی هشدار داده بود که بسته به حجم درخواستهای دریافتی این زمان ممکن است بیشتر طول بکشد.
اکنون مشخص نیست که در دور جدید ثبت درخواستها شرایط زمانبندی مشابهی برای دریافت پاسخ در نظر گرفته شده یا دیرتر از قبل به درخواستها جواب داده میشود. این شرکت هنوز به درخواست رسانهها برای پاسخ به این سوال واکنشی نشان نداده است.
-
شمش طلا ۲۴ عیار سین سان مدل برج آزادی SN1000
۵۰,۵۰۰,۰۰۰ ﷼ انتخاب گزینهها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند -
شلوارک ورزشی مردانه تکنیک+۰۷ مدل SH-111-SO-FI
۳۸۸,۵۰۰ ﷼ انتخاب گزینهها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند -
هندزفری طرح فانتزی گربه بازیگوش مدل Keeka Sweet Cat به همراه کیف هندزفری
۲۲۷,۰۰۰ ﷼ انتخاب گزینهها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند -
پایه نگهدارنده و شارژر بی سیم گوشی موبایل مومکس مدل cm8
خرید محصول -
ساعت هوشمند نوا پلاس مدل v9
خرید محصول -
ساعت مچی عقربه ای مردانه آکوآ تایم مدل ۵۰۲۱۱۰۴
خرید محصول -
ساعت هوشمند مدل ۲۰۳۰ s11
خرید محصول -
اسپیکر فنتک مدل GS203 BEAT
۳۷۹,۰۰۰ ﷼ انتخاب گزینهها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند
در برنامه تاییدیه جدید توییتر افرادی که میخواهند برای دریافت تیک آبی اقدام کنند باید عضو یکی از شش دستهبندی زیر باشند:
دولتها
شرکتها، برندها و سازمانها
خبرگزاریها و خبرنگاران
حوزه سرگرمی
حوزه ورزش و گیم
فعالان و سایر چهرههای تاثیرگذار
توییتر در چند وقت اخیر در حال توسعه قابلیتهای این شبکه اجتماعی بوده و حالا بهطور همزمان روی ویژگیهای جدیدی از جمله واکنش به توییتها با ایموجی کار میکند. این ویژگی شبیه سازوکاری است که هماکنون در فیسبوک وجود دارد و اجازه میدهد علاوه بر لایک با چند حالت حسی دیگر به توییتها واکنش نشان دهید.
این شبکه اجتماعی همچنین در حال کار روی سه برچسب جدید برای مقابله با نشر اطلاعات غلط است. این برچسبها به کاربران کمک خواهند کرد تا در مواجهه با محتواهای نادرست، اطلاعات بیشتری کسب کنند. توییتر از امروز آزمایش تبلیغات تمام صفحه در بخش فلیت را هم آغاز کرده است.