راهنمای خرید لپ تاپ ایسوس(ASUS)

بهترین لپ تاپ ایسوس با قیمت مناسب +نقد و بررسی لپ تاپ های ایسوس 2019

 

ایسوس(ASUS) برندی تایوانی در زمینه تولید قطعات و لوازم الکترونیکی است که در ایران اولویت اول برای خرید لپ تاپ مبتنی بر سیستم عامل ویندوز به‌حساب می‌آید. تقریبا هرکسی که به‌دنبال انتخاب یک لپ تاپ خوب برای کارهای تخصصی یا گیمینگ است، اگر مشکلی با هزینه‌ها نداشته باشد اولین برندی که به سراغش می‌رود ایسوس خواهد بود.

در تولید لپ تاپ ایسوس از بهترین پردازنده‌های نسل جدید intel و amd استفاده می‌شود؛ بسته به اینکه لپ تاپ را برای کارهای تخصصی بخواهید یا اینکه از آن برای سرگرمی و گیمینگ استفاده کنید مدل‌های متنوعی در بازار از برند ایسوس وجود دارد.

این مدل‌ها بر اساس خانواده و سری شناخته می‌شوند که در حال حاضر با سری خانواده‌های ZenBook، VivoBook، ROG و ROG STRIX، TUF، C، Q و چندین مدل دیگر که یا به‌صورت تنها و یا ترکیبی از خانواده‌های بالا هستند وجود دارند. از این سری هم می‌توان به خانواده‌های K, X, E, Q, B, V و F اشاره کرد که جزو محصولات پایین رده و ارزان قیمت به‌حساب می‌آیند.

ایسوس برای پردازنده‌های گرافیکی نیز از محصولات انویدیا و AMD استفاده می‌کند. در این پست قصد داریم به بررسی بهترین لپ تاپ ایسوس بپردازیم؛ در ابتدا خانواده‌های مختلف این برند را بررسی می‌کنیم که ببینیم هریک برای کارهای روزمره و عمومی، تخصصی، طراحی و گرافیک، گیمینگ و سرگرمی تا چه حد انتخاب مناسبی برای خرید هستند.

بهترین لپ تاپ ایسوس کدام است؟

همانطور که اشاره کردم، هر یک از لپ‌تاپ‌های ایسوس با هدف خاصی روانه بازار می‌شوند و جامعه هدف مخصوص به خود را دارند. شاید فردی بخواهد از آن فقط برای وبگردی و مشاهده انواع محتوای چندرسانه‌ای استفاده کند؛ اما فرد دیگری بخواهد برای کارهای تخصصی مثل انیمیشن و سه بعدی یا انجام بازی از آن استفاده کند. در هر صورت این نیاز شماست که مشخص می‌کند باید چه مدلی را انتخاب کنید.

من در این مقاله بهترین لپ تاپ ایسوس ۲۰۲۱ را بر اساس نوع آن که در انواع گیمینگ، عمومی و مخصوص کارهای گرافیکی و پردازشی سنگین هستند مورد بررسی قرا خواهیم داد.

آشنایی با خانواده(سری) لپ تاپ‌های ایسوس

همانطور که اشاره کردیم، هر یک از مدل‌های لپ تاپ ایسوس برای کارهای خاصی مناسب هستند و در گروه خاصی قرار دارند که کاربری آنها را مشخص می‌کنند. در زیر لیست این خانواده‌ها را بررسی می‌کنیم.

قبل از بررسی بهتر است بدانید که ایسوس از یک سری فرمول برای نامگذاری محصولاتش استفاده می‌کند. بعد از نام خانواده یک پسوند ممکن است وجود داشته باشد که پس از آن اعداد قرار دارند. اعداد ۳۰ برای مدل‌های ۱۳ اینچی، ۴۰ برای ۱۴ اینچی، ۵۰ برای ۱۵ اینچی، ۶۰ برای ۱۶ اینچی و ۷۰ برای مدل‌های ۱۷ اینچی هستند. اعداد بعد از این‌ها هم نشان دهنده تفاوت و ویژگی‌های خاص آنها هستند.

لپ تاپ های سری ZenBook ایسوس

لپ تاپ سری ذن بوک ایسوس برای انجام کارهای تخصصی تا حد معمولی مناسب هستند. این مدل‌ها دارای طراحی شیک، باریک و وزن کم هستند که مشخصا خبری از درایو نوری در آنها نیست.

لپ تاپ های سری Chromebook ایسوس

تقریبا از نظر ظاهری به سری ذن‌بوک شباهت دارند؛ با این تفاوت که از سیستم عامل کروم بوک گوگل برای آنها استفاده شده که برای کارهای دانش آموزش و دانشجویی مناسب هستند.

لپ تاپ های سری VivoBook ایسوس

لپ تاپ‌های ویووبوک ایسوس در خانواده ارزان قیمت هستند که برای انجام کارهای معمولی ایده‌آل هستند. معمولا سخت افزار این مدل‌ها طوری است که برای کاربری عمومی مناسب هستند.

لپ تاپ های گیمینگ ROG و TUF

سری TUF در واقع نسخه‌ای با مشخصات پایین‌تر از راگ هستند. این مدل برای انجام بازی مناسب هستند که بخاطر سخت افزار بالا بیشتر کاربران برای انجام کارهای گرافیکی سه بعدی و طراحی استفاده می‌کنند.

لپ تاپ ایسوس ExpretBook

این سری لپ تاپ ایسوس تقریبا در ایران یافت نمی‌شوند. شارژدهی، وزن پایین و استفاده از سخت افزار قوی از مشخصه‌های آنهاست که مدل B9450 جزو بهترین گزینه‌هاست.

حال در ادامه به بررسی تخصصی هر یک از سری لپتاپ ایسوس از این خانواده‌ها می‌پردازیم.

لپ تاپ های سری ZenBook ایسوس

اگر قصد خرید لپ تاپ روزمره را دارید که بتواند نیازهای تخصصی را تا حد معملی پشتیبانی کند سری ذن بوک مناسب کارتان است. این مدل دارای طراحی شیک، باریک و وزن کم هستند که باید حدس بزنید خبری از درایو نوری در آنها نیست و در این صورت باید به دنبال خرید درایو نوری اکسترنال برای آنها باشید.

این خانواده عموما دارای صفحه نمایشی با ابعاد ۱۳، ۱۴ یا ۱۵ اینچی هستند. اما خود نیز به چند گروه تقسیم می‌شوند. اگر صرفا از نام ZenBook برای آنها استفاده شده باشد، جزو محصولات ارزان قیمت و معمولی این سری به حساب می‌آیند اما در صورتی که از پسوندهایی مثل ZenBook S، ZenBook PRO یا ZenBook Flip در آنها استفاده شده باشد بسته به اینکه چه پسوندی باشد در رده محصولات گران قیمت که دارای سخت افزار بالاتری هستند قرار می‌گیرند.

لپ تاپ های ایسوس سری zenbook duo

مدل‌های دیگری مثل ZenBook Duo نیز وجود دارند که دارای طراحی فلزی و درعین حال دارای یک صفحه نمایش دیگر در بالای بخش صفحه کلید هستند که با استفاده از قلم نوری می‌توانید برای کارهای طراحی و گرافیک از آن استفاده کنید.

از بهترین مدل‌های این سری می‌توان به مدل‌های زیر اشاره کرد.

  • ZenBook FLip UX563FD-A
  • ZenBook S13 UX392FN – G
  • ZenBook UX534FTC-ZQ
  • ZenBook Duo UX481FLC – AP

 

لپ تاپ های سری Chromebook ایسوس

این سری از لپ تاپ های ایسوس از نظر سیستم عامل و طراحی که دارند در خانواده جدا قرار می‌گیرند. تقریبا می‌توان گفت که از نظر ظاهری به سری ذن‌بوک شباهت دارند، با این تفاوت که از سیستم عامل کروم بوک گوگل برای آنها استفاده شده که برای کارهای دانش آموزش و دانشجویی مناسب هستند.

اگر به‌دنبال برترین لپ تاپ ایسوس برای کارهای اداری، دانشجویی و دانش آموزشی برای پردازش‌های معمولی هستید می‌توانند انتخاب خوبی باشند.

خود این سری هم به چند گروه تقسیم بندی می‌شود که یکی از آنها که در دسته لپ تاپ هیبریدی ایسوس قرار دارد، یعنی مدل Chromebook Flip C434 دارای قابلیت‌های سخت افزاری خوبی است. استفاده از یک صفحه نمایش ۱۴ اینچی در این مدل ضمن حاشیه بسیار کم باعث شده تا برای حمل بسیار آسان باشد. بدنه‌ی ان آلومینیومی و شیک بوده و باتری که در خود دارد تا ۱۰ ساعت قابلیت شارژدهی را تامین می‌کند.

لپ تاپ ایسوس Chromebook Flip C434

پردازنده‌ی Core i7 نسل هشت، ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی eMMC SSD از دیگر مشخصات این مدل کروم بوک ایسوس است.

 

لپ تاپ های سری VivoBook ایسوس

نام این سری لپ‌تاپ‌های ایسوس را بیشتر می‌شنویم که دلیل آن هم قرار گیری در گروه ارزان قیمت می‌باشد. از نمونه‌های ۱۱ اینچی با پردازنده‌های نسل سوم اینتل گرفته تا نمونه‌های ۱۷ اینچی را هم می‌توانید در این خانواده پیدا کنید.

این خانواده از لپ تاپ های ایسوس بیشترین عضو را در خورد دارد. برخی از آنها دارای طراحی باریک و مشابه سری ZenBook دارند که فاقد درایو نوری بوده و برای کسانی که دنبال لپ تاپی برای حمل آسان هستند ایده‌آل می‌باشند. برخی دیگر نیز دارای پسوندهای متعددی از خانواده‌های K, X, E, Q, B, V و F می‌باشند.

در سال ۲۰۱۸ ایسوس از دو مدل جدیدی با نام‌های VivoBook S15(530) و VivoBook S14(430) رونمایی کرد که هر دو مدل دارای رنگ‌بندی پنج‌گانه و طراحی زیبایی هستند.

لپ تاپ ایسوس سری VivoBook S

صفحه کلیدی نرم برای تایپی راحت به همراه یک صفحه نمایش با وضوح و کیفیت بالا ارائه شده است. پردازنده نسل هشتم اینتل Core i7 به همراه تراشه گرافیکی میان رده NVIDIA GeForce MX150 در این دو مدل قرار گرفته است و قادر به اجرای برنامه های چندرسانه ای و بازی ها خواهند بود. هر دو لپ تاپ دارای قابلیت ذخیره سازی دوگانه هستند و در مدل VivoBook S15 512 گیگابایت حافظه SSD و ۲ ترابایت هارد دیسک قرار داده شده است.

 

لپ تاپ های گیمینگ ایسوس ROG و TUF

این گروه از لپ تاپ های ایسوس در چند گروه مختلف عرضه شده‌اند که شاید تقسیم کردن آنها به دو گروه درست‌تر باشد. البته که چون مخصوص بازی طراحی شده‌اند، برای کارهای گرافیکی و انیمیشن سازی گزینه فوق‌العاده‌ای به حساب می‌آیند. پس اگر فردی هستید که در زمینه طراحی فعالیت دارید و از طرفی هم به بازی علاقه‌مند هستید این سری به شما پیشنهاد می‌شوند.

لپ تاپ های سری ROG

این سری خود به دو گروه ROG و ROG STRIX تقسیم می‌شود. کلمه ROG در اینجا مخفف عبارت Republic Of Gamers می‌باشد که به معنی سرزمین گیمرها، و STRIX هم برای گروهی از این لپ تاپ‌ها می‌باشد که در بخش زیرین بدنه دارای طراحی نور RGB سرتاسری هستند.

در این سری از پردازنده‌های جدید اینتل i7 و i9 بیشتر استفاده می‌شود. سیستم خنک‌کنندگی در آنها دارای یک صفحه مسی می‌باشد تا گرمای ناشی از پردازش‌های سنگین را به‌خوبی انتقال دهد. چند مدل از این لپ تاپ ها نیز دارای طراحی هستند که با باز کردن لپ تاپ بخش زیرن از بدنه فاصله گرفته و فضای خالی آن سبب می‌شود تا گردش هوای بهتری بین قطعات داخلی لپ تاپ انجام بگیرد.

لپ تاپ ایسوس ROG Zephyrus Duo 15 GX550LWS

لپ تاپ ایسوس ROG Zephyrus Duo 15 GX550LWS یکی از قدرتمندترین مدل‌ها از این خانواده است. استفاده از رم ۳۲ گیگ، هارد یک ترابایتی M.2 NVMe، پردازنده Core i7، پردازنده گرافیکی ۸ گیگ انویدیا مدل GeForce® RTX 2070 SUPER با صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچ که در بخش بالایی کیبرد نیز یک صفحه نمایش ۱۴ اینچی لمسی قرار دارد از دیگر ویژگی‌های این لپ تاپ است.

لپ تاپ های سری TUF

این سری لپ تاپ های ایسوس که مخفف The Ultimate Force دارای همان کاربری هستند، با این تفاوت که نسبت به سری راگ ایسوس در رده پایین‌تری قرار دارند. در این سری گاها از پردازنده‌های جدیدی AMD سری رایزن ۷ و ۹ استفاده می‌شود که پردازنده‌ی گرافیکی GeForce GTX 1660 Ti نیز در یکی از بهترین مدل‌های آن استفاده شده است.

لپ تاپ ایسوس سری TUF Gaming

عموما این سری از لپ تاپ های گیمینگ ایسوس دارای طراحی خشن و کمی هم حاشیه زیاد در اطراف صفحه نمایش هستند که شاید تنها عیب آن باد. اما ایسوس برای چشم پوشانی از این مورد، در طراحی پنل پشتی صفحه نمایش، بخش داخلی و گاها در لبه‌ها از رگه‌هایی با رنگ قرمز که در برخی مدل‌ها دارای نور هم هستند استفاده کرده است تا ظاهر خشن آنها را بیشتر جلوه دهد.



لپ تاپ ۱۴ اینچی ایسوس مدل VivoBook S14 S433JQ-A

  • ظرفیت حافظه RAM: 16 گیگابایت
  • ظرفیت حافظه داخلی: یک ترابایت
  • سازنده پردازنده گرافیکی: NVIDIA
  • اندازه صفحه نمایش: ۱۴ اینچ
  • سری پردازنده: Core i7
  • نوع حافظه RAM: DDR4
  • دقت صفحه نمایش: Full HD| 1920 x1080
  • صفحه نمایش مات: بله
  • صفحه نمایش لمسی: خیر
  • سیستم عامل: Microsoft Windows 10
  • پورت HDMI: دارد

لپ تاپ ۱۵ اینچی ایسوس مدل ROG Strix G512LI – NP

  • ظرفیت حافظه RAM: 16 گیگابایت
  • ظرفیت حافظه داخلی: یک ترابایت
  • سازنده پردازنده گرافیکی: NVIDIA
  • اندازه صفحه نمایش: ۱۵.۶ اینچ
  • طبقه‌بندی: مخصوص بازی، کاربری مالتی‌مدیا، کاربری عمومی
  • سری پردازنده: Core i7
  • نوع حافظه RAM: DDR4
  • دقت صفحه نمایش: Full HD| 1920 x1080
  • صفحه نمایش مات: بله
  • صفحه نمایش لمسی: خیر
  • سیستم عامل: بدون ویندوز
  • پورت HDMI: دارد


لپ تاپ ۱۴ اینچی ایسوس مدل VivoBook S431FL – AM255

  • ظرفیت حافظه RAM: 16 گیگابایت
  • ظرفیت حافظه داخلی: ۵۱۲ گیگابایت
  • سازنده پردازنده گرافیکی: NVIDIA
  • اندازه صفحه نمایش: ۱۴ اینچ
  • طبقه‌بندی: کاربری مالتی‌مدیا، کاربری عمومی، باریک و سبک
  • سری پردازنده: Core i7
  • نوع حافظه RAM: DDR3
  • دقت صفحه نمایش: Full HD| 1920 x1080
  • صفحه نمایش مات: بله
  • صفحه نمایش لمسی: خیر
  • سیستم عامل: بدون ویندوز
  • پورت HDMI: دارد


لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی ایسوس مدل TUF GAMING FX506LI-X

  • ظرفیت حافظه RAM: 32 گیگابایت
  • ظرفیت حافظه داخلی: یک ترابایت
  • سازنده پردازنده گرافیکی: Intel
  • اندازه صفحه نمایش: ۱۵.۶ اینچ
  • طبقه‌بندی: مخصوص بازی، کاربری مالتی‌مدیا، کاربری عمومی
  • سری پردازنده: Core i7
  • نوع حافظه RAM: DDR4
  • دقت صفحه نمایش: Full HD| 1920 x1080
  • صفحه نمایش مات: بله
  • صفحه نمایش لمسی: خیر
  • سیستم عامل: بدون سیستم‌عامل
  • پورت HDMI: دارد


لپ تاپ ۱۵ اینچی ایسوس مدل VivoBook K571LI – B

  • ظرفیت حافظه RAM: 12 گیگابایت
  • ظرفیت حافظه داخلی: یک ترابایت
  • سازنده پردازنده گرافیکی: NVIDIA
  • اندازه صفحه نمایش: ۱۵.۶ اینچ
  • طبقه‌بندی: مخصوص بازی، کاربری مالتی‌مدیا، کاربری عمومی
  • سری پردازنده: Core i7
  • نوع حافظه RAM: DDR4
  • دقت صفحه نمایش: Full HD| 1920 x1080
  • صفحه نمایش مات: بله
  • صفحه نمایش لمسی: خیر
  • سیستم عامل: بدون سیستم‌عامل
  • پورت HDMI: دارد


لپ تاپ ۱۵ اینچی ایسوس مدل ZenBook UX533FTC-X

  • ظرفیت حافظه RAM: 16 گیگابایت
  • ظرفیت حافظه داخلی: یک ترابایت
  • سازنده پردازنده گرافیکی: NVIDIA
  • اندازه صفحه نمایش: ۱۵.۶ اینچ
  • طبقه‌بندی: مخصوص بازی، کاربری مالتی‌مدیا، کاربری عمومی، باریک و سبک
  • سری پردازنده: Core i7
  • نوع حافظه RAM: DDR3
  • دقت صفحه نمایش: Full HD| 1920 x1080
  • صفحه نمایش مات: بله
  • صفحه نمایش لمسی: خیر
  • سیستم عامل: Microsoft Windows 10
  • پورت HDMI: دارد


لپ تاپ ۱۵ اینچی ایسوس مدل VivoBook X543MA – NP

  • ظرفیت حافظه RAM: 4 گیگابایت
  • ظرفیت حافظه داخلی: یک ترابایت
  • سازنده پردازنده گرافیکی: Intel
  • اندازه صفحه نمایش: ۱۵.۶ اینچ
  • طبقه‌بندی: کاربری مالتی‌مدیا، کاربری عمومی
  • سری پردازنده: Celeron
  • نوع حافظه RAM: DDR4
  • دقت صفحه نمایش: Full HD| 1920 x1080
  • صفحه نمایش مات: بله
  • صفحه نمایش لمسی: خیر
  • سیستم عامل: بدون سیستم‌عامل
  • پورت HDMI: دارد


لپ تاپ ۱۵ اینچی ایسوس مدل VivoBook R521JA-BQ083

  • ظرفیت حافظه RAM: 4 گیگابایت
  • ظرفیت حافظه داخلی: یک ترابایت
  • سازنده پردازنده گرافیکی: Intel
  • اندازه صفحه نمایش: ۱۵.۶ اینچ
  • طبقه‌بندی: کاربری مالتی‌مدیا، کاربری عمومی
  • سری پردازنده: Core i3
  • نوع حافظه RAM: DDR4
  • دقت صفحه نمایش: Full HD| 1920 x1080
  • صفحه نمایش مات: بله
  • صفحه نمایش لمسی: خیر
  • سیستم عامل: Boot-Up DOS
  • پورت HDMI: دارد


لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی ایسوس مدل R565MA-BQ197

  • ظرفیت حافظه RAM: 4 گیگابایت
  • ظرفیت حافظه داخلی: یک ترابایت
  • سازنده پردازنده گرافیکی: Intel
  • اندازه صفحه نمایش: ۱۵.۶ اینچ
  • سری پردازنده: Pentium
  • نوع حافظه RAM: DDR4
  • دقت صفحه نمایش: Full HD| 1920 x1080
  • صفحه نمایش مات: بله
  • صفحه نمایش لمسی: خیر
  • سیستم عامل: بدون سیستم‌عامل
  • پورت HDMI: ندارد


لپ تاپ ۱۵ اینچی ایسوس مدل VivoBook X543MA – NP – A

  • ظرفیت حافظه RAM: 4 گیگابایت
  • ظرفیت حافظه داخلی: یک ترابایت
  • سازنده پردازنده گرافیکی: Intel
  • اندازه صفحه نمایش: ۱۵.۶ اینچ
  • طبقه‌بندی: کاربری مالتی‌مدیا، کاربری عمومی
  • سری پردازنده: Celeron
  • نوع حافظه RAM: DDR4
  • دقت صفحه نمایش: Full HD| 1920 x1080
  • صفحه نمایش مات: بله
  • صفحه نمایش لمسی: خیر
  • سیستم عامل: بدون سیستم‌عامل
  • پورت HDMI: دارد


لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی ایسوس مدل X543MA-DM1067

  • ظرفیت حافظه RAM: 4 گیگابایت
  • ظرفیت حافظه داخلی: یک ترابایت
  • سازنده پردازنده گرافیکی: Intel
  • اندازه صفحه نمایش: ۱۵.۶ اینچ
  • سری پردازنده: Celeron
  • نوع حافظه RAM: DDR4
  • دقت صفحه نمایش: Full HD| 1920 x1080
  • صفحه نمایش مات: بله
  • صفحه نمایش لمسی: خیر
  • سیستم عامل: ندارد
  • پورت HDMI: دارد


لپ تاپ ۱۴ اینچی ایسوس مدل VivoBook S14 S433JQ-A

  • ظرفیت حافظه RAM: 16 گیگابایت
  • ظرفیت حافظه داخلی: یک ترابایت
  • سازنده پردازنده گرافیکی: NVIDIA
  • اندازه صفحه نمایش: ۱۴ اینچ
  • سری پردازنده: Core i7
  • نوع حافظه RAM: DDR4
  • دقت صفحه نمایش: Full HD| 1920 x1080
  • صفحه نمایش مات: بله
  • صفحه نمایش لمسی: خیر
  • سیستم عامل: Microsoft Windows 10
  • پورت HDMI: دارد


لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل Ideapad 330 – E

  • ظرفیت حافظه RAM: 4 گیگابایت
  • ظرفیت حافظه داخلی: یک ترابایت
  • سازنده پردازنده گرافیکی: Intel
  • اندازه صفحه نمایش: ۱۵.۶ اینچ
  • طبقه‌بندی: باریک و سبک، کاربری عمومی
  • سری پردازنده: Celeron
  • نوع حافظه RAM: DDR4
  • دقت صفحه نمایش: HD|1366×768
  • صفحه نمایش مات: بله
  • صفحه نمایش لمسی: خیر
  • سیستم عامل: ندارد
  • پورت HDMI: دارد


لپ تاپ ۱۱ اینچی لنوو مدل IdeaPad 1 – A

  • ظرفیت حافظه RAM: 4 گیگابایت
  • ظرفیت حافظه داخلی: ۱۲۸ گیگابایت
  • سازنده پردازنده گرافیکی: Intel
  • اندازه صفحه نمایش: ۱۱.۶ اینچ
  • طبقه‌بندی: کاربری عمومی، باریک و سبک
  • سری پردازنده: Celeron
  • نوع حافظه RAM: DDR4
  • دقت صفحه نمایش: HD|1366×768
  • صفحه نمایش مات: بله
  • صفحه نمایش لمسی: خیر
  • سیستم عامل: بدون سیستم‌عامل
  • پورت HDMI: دارد


لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل Ideapad 330 – NXB

  • ظرفیت حافظه RAM: 8 گیگابایت
  • ظرفیت حافظه داخلی: یک ترابایت
  • سازنده پردازنده گرافیکی: Intel
  • اندازه صفحه نمایش: ۱۵.۶ اینچ
  • طبقه‌بندی: کاربری عمومی، باریک و سبک
  • سری پردازنده: Celeron
  • نوع حافظه RAM: DDR4
  • دقت صفحه نمایش: HD|1366×768
  • صفحه نمایش مات: بله
  • صفحه نمایش لمسی: خیر
  • سیستم عامل: ندارد
  • پورت HDMI: دارد


لپ تاپ ۱۴ اینچی لنوو مدل ThinkPad T490S

  • ظرفیت حافظه RAM: 16 گیگابایت
  • ظرفیت حافظه داخلی: ۵۱۲ گیگابایت
  • سازنده پردازنده گرافیکی: Intel
  • اندازه صفحه نمایش: ۱۴ اینچ
  • طبقه‌بندی: کاربری عمومی
  • سری پردازنده: Core i7
  • نوع حافظه RAM: DDR4
  • دقت صفحه نمایش: Full HD| 1920 x1080
  • صفحه نمایش مات: بله
  • صفحه نمایش لمسی: خیر
  • سیستم عامل: Microsoft Windows 10
  • پورت HDMI: دارد


لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل legion 5 15IMH05H

  • ظرفیت حافظه RAM: 16 گیگابایت
  • ظرفیت حافظه داخلی: یک ترابایت
  • سازنده پردازنده گرافیکی: NVIDIA
  • اندازه صفحه نمایش: ۱۵.۶ اینچ
  • طبقه‌بندی: مخصوص بازی، کاربری مالتی‌مدیا، کاربری عمومی
  • سری پردازنده: Core i7
  • نوع حافظه RAM: DDR4
  • دقت صفحه نمایش: Full HD| 1920 x1080
  • صفحه نمایش مات: بله
  • صفحه نمایش لمسی: خیر
  • سیستم عامل: بدون سیستم‌عامل
  • پورت HDMI: دارد


لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل IdeaPad Gaming 3 15IMH05

  • ظرفیت حافظه RAM: 16 گیگابایت
  • ظرفیت حافظه داخلی: یک ترابایت
  • سازنده پردازنده گرافیکی: NVIDIA
  • اندازه صفحه نمایش: ۱۵.۶ اینچ
  • طبقه‌بندی: مخصوص بازی، کاربری مالتی‌مدیا، کاربری عمومی
  • سری پردازنده: Core i7
  • نوع حافظه RAM: DDR4
  • دقت صفحه نمایش: Full HD| 1920 x1080
  • صفحه نمایش مات: بله
  • صفحه نمایش لمسی: خیر
  • سیستم عامل: بدون سیستم‌عامل
  • پورت HDMI: دارد


لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل Ideapad 330 – C

  • ظرفیت حافظه RAM: 4 گیگابایت
  • ظرفیت حافظه داخلی: یک ترابایت
  • سازنده پردازنده گرافیکی: Intel
  • اندازه صفحه نمایش: ۱۵.۶ اینچ
  • طبقه‌بندی: کاربری مالتی‌مدیا، کاربری عمومی
  • سری پردازنده: Celeron
  • نوع حافظه RAM: DDR3
  • دقت صفحه نمایش: HD|1366×768
  • صفحه نمایش مات: بله
  • صفحه نمایش لمسی: خیر
  • سیستم عامل: بدون سیستم‌عامل
  • پورت HDMI: دارد


لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی لنوو مدل Ideapad 3 15IIL05

  • ظرفیت حافظه RAM: 4 گیگابایت
  • ظرفیت حافظه داخلی: یک ترابایت
  • سازنده پردازنده گرافیکی: Intel
  • اندازه صفحه نمایش: ۱۵.۶ اینچ
  • طبقه‌بندی: کاربری صنعتی، کاربری عمومی
  • سری پردازنده: Core i3
  • نوع حافظه RAM: DDR4
  • دقت صفحه نمایش: Full HD| 1920 x1080
  • صفحه نمایش مات: بله
  • صفحه نمایش لمسی: خیر
  • سیستم عامل: Microsoft Windows 10
  • پورت HDMI: دارد


لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل Ideapad 330 – FC

  • ظرفیت حافظه RAM: 4 گیگابایت
  • ظرفیت حافظه داخلی: یک ترابایت
  • سازنده پردازنده گرافیکی: Intel
  • اندازه صفحه نمایش: ۱۵.۶ اینچ
  • طبقه‌بندی: کاربری عمومی
  • سری پردازنده: Pentium
  • نوع حافظه RAM: DDR4
  • دقت صفحه نمایش: HD|1366×768
  • صفحه نمایش مات: بله
  • صفحه نمایش لمسی: خیر
  • سیستم عامل: بدون سیستم‌عامل
  • پورت HDMI: دارد


لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل Ideapad 130 – NF

  • ظرفیت حافظه RAM: 4 گیگابایت
  • ظرفیت حافظه داخلی: یک ترابایت
  • سازنده پردازنده گرافیکی: Intel
  • اندازه صفحه نمایش: ۱۵.۶ اینچ
  • سری پردازنده: Core i3
  • نوع حافظه RAM: DDR4
  • دقت صفحه نمایش: HD|1366×768
  • صفحه نمایش مات: بله
  • صفحه نمایش لمسی: خیر
  • سیستم عامل: Microsoft Windows 10
  • پورت HDMI: دارد


لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل Ideapad L340 – MR

  • ظرفیت حافظه RAM: 12 گیگابایت
  • ظرفیت حافظه داخلی: یک ترابایت
  • سازنده پردازنده گرافیکی: AMD
  • اندازه صفحه نمایش: ۱۵.۶ اینچ
  • طبقه‌بندی: کاربری مالتی‌مدیا، کاربری عمومی
  • سری پردازنده: Ryzen 5
  • نوع حافظه RAM: DDR4
  • دقت صفحه نمایش: HD|1366×768
  • صفحه نمایش مات: بله
  • صفحه نمایش لمسی: خیر
  • سیستم عامل: بدون سیستم‌عامل
  • پورت HDMI: دارد


لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل legion 5-FA

  • ظرفیت حافظه RAM: 16 گیگابایت
  • ظرفیت حافظه داخلی: یک ترابایت
  • سازنده پردازنده گرافیکی: NVIDIA
  • اندازه صفحه نمایش: ۱۵.۶ اینچ
  • طبقه‌بندی: مخصوص بازی، کاربری مالتی‌مدیا، کاربری عمومی
  • سری پردازنده: Core i7
  • نوع حافظه RAM: DDR4
  • دقت صفحه نمایش: Full HD| 1920 x1080
  • صفحه نمایش مات: بله
  • صفحه نمایش لمسی: خیر
  • سیستم عامل: بدون سیستم‌عامل
  • پورت HDMI: دارد


لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل Ideapad V155 – F

  • ظرفیت حافظه RAM: 12 گیگابایت
  • ظرفیت حافظه داخلی: یک ترابایت و ۲۵۶ گیگابایت
  • سازنده پردازنده گرافیکی: AMD
  • اندازه صفحه نمایش: ۱۵.۶ اینچ
  • طبقه‌بندی: کاربری عمومی
  • سری پردازنده: Ryzen 5
  • نوع حافظه RAM: DDR4
  • دقت صفحه نمایش: HD|1366×768
  • صفحه نمایش مات: بله
  • صفحه نمایش لمسی: خیر
  • سیستم عامل: ندارد
  • پورت HDMI: دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *