به دنبال همهگیری کووید-۱۹، بسیاری از سازمانها و لیگهای ورزشی در سراسر جهان توجه بیشتری به استراتژیهای دیجیتال به عنوان راهی برای باز کردن جریانهای درآمدی جدید نشان دادند. در همین راستا، پریمِرا دیویژن (Primera Division) یا لا لیگا (La Liga)، سازمان لیگ دسته اول فوتبال اسپانیا و یکی از مشهورترین لیگهای اروپا نیز اخیراً ورود خود را به متاورس اعلام کرده است.
بر اساس گزارشهای منتشرشده، لا لیگا با پلتفرم هنر دیجیتال StadioPlus برای ورود به متاورس دیسنترالند (Decentraland) وارد همکاری شده است. Stadioplus، پلتفرمی است که بر ایجاد پیوند بین دنیای ورزش با وب ۳ و متاورس تمرکز دارد.
طی این همکاری، لیگ برتر اسپانیا قطعات زمینی را در منطقه وگاس سیتی (Vegas City- شهری دیجیتال در دیسنتترالند) توسعه خواهد داد. هدف از این اقدام، جلب توجه نسل Z (متولدین سالهای ۱۹۹۷ تا ۲۰۱۲) اعلام شده که از فعالترین شرکتکنندگان در فضای متاورس هستند. در همین راستا، سازمان لا لیگا اعلام کرده که به دنبال راههایی برای نوآوری است تا بهترین تجربه را برای هواداران در داخل و خارج از زمین ارائه دهد.
لازم به ذکر است که دو تیم موفق فوتبال اسپانیا، یعنی بارسلونا و رئال مادرید نیز پیشتر وارد فضای متاورس شده بودند.
-

ماشین اصلاح فویلی آ ا گ مدل HR 5625
inf ﷼ خرید محصول -

وازلین وازلین مدل Petroleum حجم ۱۰۰ میلی لیتر
خرید محصول -

کاپشن مردانه پاتن جامه مدل ۱۱۱۰۲۱۰۰۰۳۴۳۵۳۹ شمعی رنگ سرمه ای
۱۰,۸۷۵,۰۰۰ ﷼ خرید محصول -

جعبه بسته بندی مدل کفش زنانه کد Z4 بسته ۱۰۰ عددی
۸۸۰,۰۰۰ ﷼ انتخاب گزینهها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند -

مچ بند هوشمند های-تک مدل HI-FT90
۴۵۰,۰۰۰ ﷼ انتخاب گزینهها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند -

لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی لنوو مدل Ideapad V330 – C
خرید محصول -

کرم آبرسان لورآل مدل Triple Active حجم ۵۰ میلی لیتر
خرید محصول -

دستمال سر و گردن مدل Patterned
خرید محصول







