به دنبال همهگیری کووید-۱۹، بسیاری از سازمانها و لیگهای ورزشی در سراسر جهان توجه بیشتری به استراتژیهای دیجیتال به عنوان راهی برای باز کردن جریانهای درآمدی جدید نشان دادند. در همین راستا، پریمِرا دیویژن (Primera Division) یا لا لیگا (La Liga)، سازمان لیگ دسته اول فوتبال اسپانیا و یکی از مشهورترین لیگهای اروپا نیز اخیراً ورود خود را به متاورس اعلام کرده است.
بر اساس گزارشهای منتشرشده، لا لیگا با پلتفرم هنر دیجیتال StadioPlus برای ورود به متاورس دیسنترالند (Decentraland) وارد همکاری شده است. Stadioplus، پلتفرمی است که بر ایجاد پیوند بین دنیای ورزش با وب ۳ و متاورس تمرکز دارد.
طی این همکاری، لیگ برتر اسپانیا قطعات زمینی را در منطقه وگاس سیتی (Vegas City- شهری دیجیتال در دیسنتترالند) توسعه خواهد داد. هدف از این اقدام، جلب توجه نسل Z (متولدین سالهای ۱۹۹۷ تا ۲۰۱۲) اعلام شده که از فعالترین شرکتکنندگان در فضای متاورس هستند. در همین راستا، سازمان لا لیگا اعلام کرده که به دنبال راههایی برای نوآوری است تا بهترین تجربه را برای هواداران در داخل و خارج از زمین ارائه دهد.
لازم به ذکر است که دو تیم موفق فوتبال اسپانیا، یعنی بارسلونا و رئال مادرید نیز پیشتر وارد فضای متاورس شده بودند.
-
میل بارفیکس رجال مدل Single
خرید محصول -
اسپیکر بلوتوثی قابل حمل الپی مدل TBV12
خرید محصول -
رول پلاک کاسپین مدل ۶ سانتی متری مجموعه ۲۵۰ عددی
۶۰,۰۰۰ ﷼ انتخاب گزینهها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند -
ست تاپ و نیم تنه دخترانه پیانو مدل ۱۸۶۴-۱۷
خرید محصول -
زیرانداز سفری ۸ نفره کد ۶۰۸
خرید محصول -
باتری موبایل مدل AB653039CU ظرفیت ۸۸۰ میلی آمپرساعت مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ U900
خرید محصول -
کلاه هدفون بی سیم اپتیکس مدل HL-1
خرید محصول -
قفل کابلی موتور سیکلت مدل گوریلا کد YP-G-150CM
اطلاعات بیشتر