خطوط کناری ماشین لباسشویی چیست و چه کاربردی دارد؟

پاورتل/تا به حال به خطوط کناری ماشین لباسشویی دقت کرده‌اید؟ همان خطوط با شکل‌های مختلف مانند دایره یا خط راست که حالت تورفتگی هم دارند. در نگاه اول جنبه زیبایی این خطوط به چشم می‌آید. هر برندی برای خود دارای خط‌های تعریف شده با شکل‌های منحصر به فردی است که روی بدنه به کار می‌برند؛ اما از دید تخصصی و فنی، این خطوط برای کاهش ارتعاشات ماشین لباسشویی است. مسئله‌ای که کمتر کسی از آن مطلع است و حتی کاربردش را می‌داند.

خطوط کناری ماشین لباسشویی از نظر فنی به دلیل داشتن تورفتگی‌ها به جایگیری بهتر ماشین در محیط‌های بسته کمک می‌کند. مسلماً هرچه ماشین لباسشویی جایگیری بهتر و محکم‌تری داشته باشد، لرزش آن در هنگام فعالیت به ویژه بخش خشک کردن کمتر خواهد بود. از طرفی این ساختار خطوط به همراه تورفتگی از نظر دانش فیزیکی باعث از بین بردن درصد بسیار زیادی از لرزش‌ها خواهد شد. در صورتی که صفحه کناری صاف باشد، ارتعاشات به وجود آمده به راحتی و سریع در طول صفحه پخش می‌شود؛ اما این تورفتگی با ساختاری که دارند، جلوی حرکت و پیشروی این ارتعاشات در طول صفحه را می‌گیرند. وقتی صفحه کناری لرزشی داشته باشد، این لرزش روی عملکرد دیگر قطعات داخلی تأثیر منفی می‌گذارد.

مسئله اصلی این است که این خطوط چگونه طراحی شوند. تمامی برندهای معروف بزرگ دنیا دارای آزمایشگاه‌های به خصوصی در زمینه طراحی ظاهر بیرونی هستند. تمامی این خطوط، اینکه چگونه باشند و چه اندازه و فاصله‌ای داشته باشند، زیر نظر کارشناسان حرفه‌ای مورد بررسی قرار می‌گیرد تا بتوانند بهترین مدل را با توجه به دیگر المان‌ها و کارکرد ماشین لباسشویی و از همه مهم‌تر وزن آن طراحی کنند.

اسنوا، بزرگ‌ترین تولید کننده انواع لوازم خانگی، دارای آزمایشگاه به خصوصی در این زمینه است که کارشناسان مجرب در این زمینه فعالیت می‌کنند. کارشناسان اسنوا با طراحی منحصر به فرد و تست شده این خطوط کناری توانسته‌اند تا علاوه بر تداعی یک ظاهر زیبا، بیشترین درصد لرزش را بگیرند.

عنوان

خطوط کناری ماشین لباسشویی چیست و چه کاربردی دارد | اسنوا

url

Washing-machine-side-line

متاتگ توضیحات

خطوط کناری ماشین لباسشویی دارای دو جنبه مهم ظاهری و فنی هستند. جنبه فنی بیشتر مهم است که در این مقاله دلیل اصلی آن را نوشته ایم.

 

 

/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *