دو شخصیت جدید به بازی Jump Force اضافه خواهند شد

پاورتل/ استودیوی بندای نامکو (Bandai Namco) که این روزها پشتیبانی خوبی از بازی پرطرفدار Jump Force دارد، امروز هم اعلام کرد که دو شخصیت دیگر در آینده‌ای نزدیک به این بازی اضافه می‌شوند. در ادامه می‌توانید شاهد اطلاعات تکمیلی مربوط به این خبر باشید.

شخصیت‌های گفته شده Yoruichi Shihouin و Giorno Giovanna نام دارند که هر یک به ترتیب از آثاری به نام Bleach و Jojo`s Bizarre هستند که قرار است در قالب یک بسته الحاقی به دست هواداران برسند. دو شرکت اسپایک چانسافت (Spike Chunsoft) و بندای نامکو که به ترتیب وظیفه‌ی ساخت و عرضه‌ی Jump Force را به عهده دارند، در پیامی از عرضه‌ی این بسته خبر دادند که متن آن را در ادامه می‌خوانیم: «از وقتی که می‌گذارید و Jump Force را بازی می‌کنید، کمال تشکر را داریم. دو کاراکتر Yoruichi Shihouin و Giorno Giovanna قرار بود خیلی زود به دست بازی‌بازان برسد، اما مشکلاتی در روند طراحی آن‌ها به وجود آمد و همین باعث تاخیری کوتاه شد. از این بابت عذرخواهی می‌کنیم، اما قول انتشار دو شخصیت بسیار قدرتمند و جذاب را به شما می‌دهیم.

هر دوی این افراد قابل پاورتل هستند و شما در روزهای آینده با ظاهر و مهارت‌هایشان از طریق چند تریلر آشنا خواهید شد. البته این برای ما پایان کار نیست و به‌زودی به‌روزرسانی‌ها و بسته‌های الحاقی بیشتری را در دسترس قرار خواهیم داد. باز هم از حمایت شما متشکریم.»

Jump Force از سری عناوین جذاب در سبک اکشن و مبارزه‌ای است که در آن باید هدایت شخصیت دلخواه خود را به دست گرفته و در قالب حالت‌ها متنوع، رقابت‌های نفسگیری را آغاز کنید.

این بازی در ابتدای عرضه چندان مورد استقبال بازی‌بازان قرار نگرفت، اما رفته رفته به دلیل عرضه‌ی بسته‌های فراوان، به شمار طرفداران آن هم اضافه شد. پس در صورتی که شما هم از علاقه‌مندان به سبک‌های گفته شده هستید، از تجربه‌ی Jump Force دریغ نکنید.

گفتنی است؛ ماه گذشته هم یک بسته الحاقی شما شخصیتی قدرتمند برای بازی منتشر شد.

Jump Force هم‌اکنون بر روی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و نینتندو سوییچ قابل بازی است. انتظار می‌رود که در روزهای پیش رو اطلاعات بیشتری از شخصیت‌های ذکر شده عرضه شود و باید دید که عملکرد تیم سازنده و ناشر در این خصوص چه خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *